Promisiuni legate de Pecetea Dumnezeului celui Viu și Medalia Mântuirii

1. Copiii Mei, promisiunea Mea este următoarea:
Ii voi ocroti pe toți copiii Mei care au imprimată Pecetea iubirii Mele în sufletele lor.
Veți fi scutiți de persecuție, pentru a putea rămâne puternici în rugăciunea pentru acești oameni răi.
Aceasta va ajuta la diminuarea terorii, prevenirea războiului, a foametei și a persecuției religioase.
– 14 februarie 2012
2. Vă promit că prigoana va fi de scurtă durată și că voi veți fi ocrotiți.
Pentru că acum vă dăruiesc Pecetea Dragostei și a Ocrotirii Mele.
Prin asta veți scăpa neobservați de cei care vor provoca neajunsuri în țările voastre.
Pecetea Mea este Promisiunea Mântuirii. Cu această pecete, puterea Mea se va revărsa asupra voastră și nu veți avea parte de nici un rău.
Copiii Mei, aceasta este o minune și vor fi binecuvântați cu acest dar divin numai cei care, ca și copiii mici, se vor prosterna cu iubire înaintea Mea, Domnul lor, Creatorul Atotputernic.
– 20 februarie 2012
Satana si ingerii lui cazuti nu au autoritate asupra lor. 8 martie 2012
3. Toti cei care au Pecetea primesc un loc in Noul Paradis. 23 august 2013
4. Doar cei care au Pecetea Dumnezeului celui Viu vor scapa de aceasta forma de genocid a sufletului (Semnul Fiarei) 4 aprilie, 2013
5. Casa voastra nu va fi vazuta. Va fi invizibila pentru dusman. Medalia Mantuirii va proteja aceste refugii. – 5 august, 2013
6. Pecetea va va sustine pe toti in timpul persecutiei, a dominatiei si razboiului si a oricarui fel de persecutie. – Oct 11, 2013
7. Vor fi multe Haruri Divine asociate cu Pecetea. 17 mai 2012
8. Ei nu vor trebui sa accepte Semnul Fiarei. Ei vor fi protejati impotriva Semnului Fiarei. – 5 mai 2014
9. Ei vor primi Harurile de a apara Cuvantul, de a ramane credinciosi fata de Dumnezeu, de a proteja credinta cu curaj. 17 mai 2012
10. Ei vor primi alinare in suferintele lor atunci cand lucrurile vor parea insuportabile. – Aug 23, 2014
11. Pecetea le va permite sa depaseasca opozitia cu care se confrunta atunci cand Crestinismul va fi persecutat. – 7 iunie 2014
12. Pecetea Dumnezeului celui Viu va va proteja de moarte fizica si spirituala in timpul razboaielor – 21 sept 2013
13. Ei vor deveni imuni fata de suferinta pe care anticristul o va aduce asupra lumii. – 30 august 2013

pecetea-dumnezeului-celui-viu.jpg

Comentarii închise la Promisiuni legate de Pecetea Dumnezeului celui Viu și Medalia Mântuirii

Din categoria Informatii

Comentariile nu sunt permise.