Arhiva zilnică: 10 octombrie 2018

Documentul final al Sinodului „scris dinainte”

Cea mai mare parte a documentului final al Sinodului Tineretului este deja „scrisă”, Edward Pentin a confirmat ceea ce Gloria.tv a scris deja.
Pentin a criticat la NCRegister.com (6 octombrie) „lipsa de transparență” de la Sinod și anume „absența unui raport intermediar și ambiguitatea în ce privește procedurile de vot de la sfârșitul Sinodului”.
El crede că Sinodul va fi folosit ca mijloc de promovare a ideologiei homosexuale în Biserică.

Comentarii închise la Documentul final al Sinodului „scris dinainte”

Din categoria Informatii

Selecție din mesajele date MDM despre discernământ

Selecție din mesajele date MDM despre discernământ:

discernământ – facultatea de a discerne, de a pătrunde, de a judeca și de a aprecia lucrurile la justa lor valoare.

„Îi implor pe toți credincioșii să se roage pentru discernământ, pentru a-i învăța pe tinerii de pretutindeni despre nevoia stringentă de a-și deschide ochii către iubirea pe care Eu și Tatăl Meu Veșnic o avem pentru fiecare dintre ei. Ajutați-i să-și deschidă ochii către promisiunea Paradisului. Este datoria voastră față de Mine, astfel încât să nu-Mi pierd copiii și tinerii din cauza minciunilor pe care satana le răspândește azi în lume”. 01 august 2011

„Ei trebuie să ceară darul discernământului adevărat, care va fi acordat prin puterea Duhului Sfânt, numai sufletelor umile, cu o inimă curată, eliberate de mândrie și aroganță”. 04 februarie 2012

„Nu vă temeți, pentru că voi da harurile de înțelepciune, calm și discernământ tuturor celor care Mi le cer prin această rugăciune: “O, Isuse, ajută-mă să văd adevărul Cuvântului Tău cel Sfânt, în orice moment și să rămân fidel învățăturilor Tale, oricât de mult voi fi obligat să te resping.” 20 martie 2012

„Rugăciunea (74) a Cruciadei de Rugăciune: Pentru Darul Discernământului
„O, Maica lui Dumnezeu, ajută-mă să-mi pregătesc sufletul pentru Darul Duhului Sfânt. Ia-mă de mână ca pe un copil și condu-mă prin puterea Duhului Sfânt spre darul discernământului. Deschide-mi inima și învață-mă să mă abandonez în trup, minte și suflet. Eliberează-mă de păcatul mândriei și roagă-Te să fiu iertat de toate păcatele de până acum, ca sufletul meu să se purifice, să mă vindec și să pot primi Darul Duhului Sfânt. Iți mulțumesc, Mamă a Mântuirii, pentru mijlocirea Ta și aștept cu iubire în inimă acest dar pe care îl doresc cu bucurie. Amin.” 22 august 2012

„Rațiunea omenească, deși importantă în rolul discernământului, are o contribuție foarte mică în recunoașterea Cuvântului Meu”. 12 decembrie 2012

„Mulți spun că au cerut Darul discernământului și că s-au rugat în acest sens Duhului Sfânt pentru a-l primi. Însă nu tuturor celor care cer, le este dată înțelegerea de care au nevoie pentru a primi acest Dar prețios. Totuși, ei vor spune că L-au primit. … Când ați venit ultima oară înaintea Mea dezgoliți, fără ca învelișul mândriei să vă acopere? Când ați venit înaintea Mea în genunchi, cerându-Mi să vă călăuzesc cu adevărat, fără ca mai înainte să vă acoperiți urechile cu mâinile, refuzând să Mă ascultați? Nu știți oare că Eu vă luminez cu Darul discernământului doar atunci când veniți înaintea Mea fără nici o prejudecată proprie? Nu puteți fi eliberați de lanțurile mândriei intelectuale, care vă orbesc de la Adevărul cunoașterii spirituale, până când nu vă dezbrăcați de toată mândria umană”. 28 decembrie 2012

„Acum trebuie să vă retrageți și să citiți Cruciada Mea de Rugăciune. Dacă faceți asta, atunci vă voi da binecuvântările Mele și puterea discernământului. Dar numai cei cu inima smerită pot să vină la Mine”. 09 aprilie 2013

„Mulți nu vor fi suficient de puternici pentru a lupta împotriva avortului, eutanasiei și căsătoriilor între persoane de același sex ”
Luni, 15 aprilie 2013 la ora 18:20
„Preaiubita mea fiică, dușmanii lui Dumnezeu se ridică în număr mare acum, în fiecare națiune, pentru a denunța Legile lui Dumnezeu.
Vor fi introduse multe legi noi în fiecare regiune și în fiecare biserică. Majoritatea legilor vor fi împotriva Învățăturilor date în Sfânta Biblie. Toate tipurile de păcat vor fi legiferate, iar întunericul bestiei va acoperi lumea. Aceia care se opun acestor legi vor fi respinși fiind considerați dereglați și demonizați. Vocile lor vor fi înăbușite de către cei care îmbrățișează secularismul, ca și cum ar fi o religie autentică. Ei vor folosi toate argumentele intelectuale pentru a-și impune legile dezgustătoare și îi vor înșela pe mulți, deoarece vor folosi drepturile omului ca instrument pentru a-i controla pe ceilalți.
Mulți nu vor fi suficient de puternici pentru a lupta împotriva avorturilor, eutanasiei și căsătoriilor între persoane de același sex. Atunci, imediat ce legile au apărut, Biserica Catolică își va anunța reforma pentru recunoașterea tuturor drepturilor omului și tuturor religiilor. Aceasta va fi urmată de o teribilă diviziune între cei binecuvântați cu darul discernământului dat lor de către Duhul Sfânt, și cei a căror singură dorință este iubirea de sine și care Îl resping pe Dumnezeu. Ei Îl văd pe Dumnezeu și Învățăturile Mele ca pe un obstacol pentru a trăi ceea ce ei cred că este un mod de viață liber.
Puternica organizație globală a elitelor, care este infiltrată în fiecare colț al lumii, va planifica legi noi pentru Biserică și va complota pentru răsturnarea liderilor, în același timp plănuind războaie care vor aduce distrugere. Atât de mândri sunt ei și în asemenea măsură de loiali față de adularea satanică, încât cred că sunt indispensabili. Cât de mult vor suferi pentru faptele lor rele. Deoarece ei cred că pot să-i controleze pe ceilalți și să aplice planurile lor mârșave pe alții, vor fi loviți de Mâna Tatălui Meu. Li se va da timp doar atâta cât să-și întoarcă spatele. După aceea, ei se vor întoarce unul împotriva celuilalt și se vor distruge reciproc. Nivelul suferinței lor, chiar și aproape de final, nu va fi suficient pentru a-i face să-și dea seama de ceea ce îi așteaptă dacă vor continua să rămână legați de cel rău.
Prea mulți oameni, nu ai lui Dumnezeu, vor observa doar puțin din aceste evenimente la început. Ei se vor revolta deschis împotriva nedreptăților din națiunile lor doar atunci când libertatea lor va fi restricționată. Atunci ei vor realiza oroarea care va fi fost creata din cauză că Lumina lui Dumnezeu a fost stinsă. În locul acesteia va fi întuneric, deșertăciune, foamete și lipsă de iubire. Abia atunci omul va plânge după Milostivirea lui Dumnezeu. Eu voi fi acolo, așteptând, pentru a le dărui alinare și a le salva sărmanele suflete speriate.
Isus al vostru ”

„Aceia care vor continua să introducă legi care Îl blasfemiază pe Dumnezeu își vor mări acum eforturile pentru a defăima Cuvântul lui Dumnezeu. Aceste acțiuni josnice trebuie să se împlinească, pentru că pământul este în curs de purificare. Când purificarea se va intensifica, răutatea păcatului vă va fi arătată. Veți observa cum orice acțiune care poate fi imaginată împotriva lui Dumnezeu va fi promovată de acești dușmani ai Mei. Mulți își vor declara nevinovăția, însă aceste acțiuni nu vor fi acceptate de cei care sunt ai Mei și care știu Adevărul. Darul discernământului, pe care Eu îl revărs peste multe suflete, va face ca aceste acte malefice, făcute de cei care dețin poziții de putere și controlează națiuni, să fie văzute drept ceea ce sunt de fapt – lucrarea lui satana.
Spiritele malefice, ale lui satana, și-au intensificat prezența în sufletele celor care nu cred în Dumnezeu. Ele nu se mulțumesc cu faptul că aceste suflete îi întorc spatele lui Dumnezeu, așa că îi îndeamnă pe acești oameni să promoveze păcatele cele mai abominabile. Cu timpul, aceste suflete devin atât de corupte și pline de ură pentru Dumnezeu, încât vor cădea într-un mare întuneric, care nu le va permite niciodată să tolereze lumina lui Dumnezeu”. 24 aprilie 2013

„Dorința Mea este ca aceia care Mă urmează să se pregătească acum să urce scara, un urcuș lung și dificil, către perfecțiunea spirituală. Aceia dintre voi care au fost binecuvântați cu Darul discernământului de către Vocea Mea, conținută în Cartea Adevărului, au o datorie față de Mine. Aceasta este ceea ce trebuie să faceți. Folosiți Darul pe care vi l-am dat ca să vă pregătiți pentru perfecțiunea spirituală care vi se cere acum când Eu construiesc armata Mea de pe urmă pe pământ. Responsabilitatea voastră este să îi ajutați pe aceia care sunt prea slabi, prea mândri și prea încăpățânați pentru a accepta Mâna Milostivirii Mele. Cu ajutorul vostru Eu voi putea să acord tuturor sufletelor, inclusiv acelora care nu sunt demne de Milostivirea Mea, salvarea necesară pentru a trăi în veșnicie în Gloria Mea”. 10 mai 2013 l

„De îndată ce Duhul Sfânt învăluie un suflet, acesta se înalță, este atras imediat spre voia Tatălui Meu și răspunde cu abandonare totală”
Miercuri, 30 octombrie 2013 la ora 18:00
„Prea iubita Mea fiică, atunci când Duhul Meu Sfânt se pogoară peste o persoană, se întâmplă foarte multe lucruri. Primul este un sentiment de tulburare și neîncredere. Al doilea este sentimentul de a fi fost copleșit de ceva atât de puternic încât persoana respectivă devine dependentă în totalitate de Voința Sfântă a lui Dumnezeu. Va dispărea încrederea în superioritatea intelectului uman, din cauză că intelectul nu va mai avea niciun rol important de jucat. În schimb, sufletul se va umple de cunoaștere și va căpăta un discernământ și un alt nivel de înțelegere care vor fi dincolo de propria lor interpretare umană, care este atât de fragilă.

De îndată ce Duhul Sfânt învăluie un suflet, acesta se înalță, este atras imediat spre Voia Tatălui Meu și răspunde cu abandonare totală. De îndată ce frica simțită la început a dispărut, persoana respectivă va simți o pace profundă iar teama acelei persoane de a fi văzută că vestește Cuvântul lui Dumnezeu va dispărea. Acelei persoane nu-I va mai păsa de părerile oamenilor, pentru că din gura ei se va revărsa Adevărul. Personalitatea sufletului atins, indiferent dacă este sociabilă, timidă sau rușinoasă, se va da deoparte și va căpăta un rol secundar în felul cum va vesti Cuvântul lui Dumnezeu.
Toate sufletele care primesc Darul Duhului Sfânt – fără nicio excepție – își vor abandona propria lor voință liberă, Voinței Tatălui Meu. Pentru sufletele care au fost cu adevărat binecuvântate cu darul Duhului Sfânt, rolul lor va fi să răspândească Cuvântul lui Dumnezeu și pentru aceasta ele vor suferi în consecință. Însă Mantia Iubirii lui Dumnezeu acoperă aceste suflete atunci când ele mărșăluiesc fără frică și cu mult curaj ca să vestească Adevărul. Acelora care vestesc Adevărul Învățăturilor Mele în aceste timpuri ale păgânismului, când Biserica Mea se va îndepărta de la Adevărata Credință li se va da tărie în plus pentru a face că Vocea Mea să fie auzită. Această putere va veni de la Dumnezeu, Iubitul Meu Tată. Multe persoane ce fac parte din armata satanei se vor converti tocmai datorită Puterii Tăriei lui Dumnezeu, în vreme ce ceilalți vor fi distruși.
Duhul Sfânt va străpunge ca o sabie de flăcări inimile acelora care ascultă și acceptă Adevărul.
Al vostru Isus ”

„Printre Harurile pe care Eu le revărs asupra celor care Mă iubesc cel mai mult și care au îndepărtat de la ei orice formă de iubire de sine și de mândrie, se numără Darul discernământului. Acesta este un Dar foarte special din Ceruri și sunt binecuvântați cei care au harul de a discerne Adevărul, pentru că ei sunt cei care nu vor fi niciodată influențați de minciuni. Aceia dintre voi care primesc acest Dar Îmi vor aduce suflete. Dar pentru fiecare suflet pe care Mi-l veți aduce, și datorită rugăciunilor și suferinței voastre, cel rău va încerca să vă oprească. Să știți că Gloria lui Dumnezeu, care este prezentă în jurul vostru, va atrage un teribil venin și veți fi blestemați în Numele Meu de către acele suflete slabe care sunt hrană pentru satana și pentru toți demonii pe care el i-a eliberat pentru a distruge sufletele de pe pământ.
Păstrați-vă liniștea și să știți că, atunci când susțineți Adevărul – Cuvântul lui Dumnezeu – în fața celor ce i se opun, toată Puterea Mea este canalizată către salvarea sufletelor. Pentru fiecare suflet pe care Mi-l aduceți, Eu vă voi copleși cu și mai multe Haruri, și acest lucru va continua tot așa. Nu dați atenție vuietului de opoziție, pentru că părerile omenești nu înseamnă nimic în Împărăția Mea”. 30 august 2014

„Omul care este binecuvântat cu Harul Discernământului va înțelege cum lucrează satana și îi va recunoaște acțiunile, indiferent cât de atent sunt ele camuflate când sunt prezentate lumii oarbe în fața Adevărului”. 12 octombrie 2014

„Sunt în desfășurare planuri de a îngenunchea Sfânta Mea Casă. S-au făcut pregătirile pentru ca fiara să-și ocupe locul. Pentru a se asigura că lumea o va primi cu bucurie, a fost pus la punct un plan detaliat care va atinge fiecare aspect al politicii globale și al religiilor. Dar, înainte ca fiara să fie încoronată și să se așeze pe tron în Biserica Mea, vor avea loc în secret multe acte de profanare a altarelor Bisericii Mele. Liturghiile negre vor deveni foarte răspândite, ceea ce va da mari puteri satanei și ierarhiei sale. Ei vor devora tot ce este Sfânt și vor face tot ce le stă în putință ca să distrugă Creștinismul, prin ceea ce va fi cea mai mare înșelăciune din istoria Bisericii Mele pe pământ. Ei vor face aceasta pretinzând că îmbrățișează Creștinismul. Nimic nu va fi precum pare și doar cei care sunt binecuvântați cu Darul discernământului vor vedea ce se întâmplă cu adevărat.
Fiecare păcat va fi considerat acceptabil. Eu, Isus Cristos, voi fi hulit, iar Numele Meu va fi folosit pentru a încuviința acceptarea păcatului de moarte. Diavolul, prin cohortele fidele lui, va întoarce cu susul în jos tot ce vine de la Mine. Noi nume vor fi date titlurilor care sunt asociate cu Mine și cu cei care Mă reprezintă. Titlurile lor anterioare vor fi înlocuite cu unele noi, despre care se va spune lumii că reprezintă o abordare nouă, inovatoare și iubitoare, a egalității.” 28 noiembrie 2014

„Copilașii mei dragi, Darul Discernământului vine din Puterea Duhului Sfânt și el nu este dat cu ușurință. El trebuie să fie câștigat. El este dat numai celor ce sunt în uniune cu Cristos și care sunt liberi de orice fel de distrageri ce provin din ispitirile puse în fața lor de către cel rău. Cel rău nu îi poate înșela pe cei ce sunt binecuvântați cu acest Dar”. 25 ianuarie 2015

http://profetieavertisment.ro/

Comentarii închise la Selecție din mesajele date MDM despre discernământ

Din categoria Informatii