„Dar Eu M-am rugat pentru tine, ca să nu se piardă credinţa ta”

Celor care cred ca un papa nu poate gresi, deoarece este succesorul Domnului nostru Isus Cristos, le reamintim ca in Constitutia dogmatica Pastor Aeternus a Conciliului Vatican I se afirma clar : „Caci Sfantul Duh a fost promis succesorilor lui Petru nu pentru ca, prin revelatiile sale, sa fie facuta cunoscuta vreo doctrina noua, ci pentru ca, prin ajutorul sau, ei sa poata pastra si sa expuna fidel revelatiile sau depozitul de credinta transmisa prin apostoli”

Insusi Petru, primul papa, a gresit, si de aceea anticipand, Domnu i-a zis „Simone, Simone, Satana v-a cerut să vă cearnă ca grâul. Dar Eu M-am rugat pentru tine, ca să nu se piardă credinţa ta şi, după ce te vei Întoarce la Dumnezeu, să Întăreşti pe fraţii tăi.” (Luca 22:31,32)

Credinta catolica nu este ceva reinventat de fiecare papa in parte dupa opiniile, predilectiile si capriciile sale. Papa este doar o masura a invataturii care trebuie sa fie in mod formal in acord cu „credinta data sfintilor o data pentru totdeauna „
Mai mult ca niciodata, sa ne rugam pentru Biserica. „Cel care crede ca sta in picioare, sa aiba grija sa nu cada” (I Cor. 10:12)

Comentarii închise la „Dar Eu M-am rugat pentru tine, ca să nu se piardă credinţa ta”

Din categoria Informatii

Comentariile nu sunt permise.