Arhiva zilnică: 26 aprilie 2016

Episcopul Romei: Nu conteaza ce religie urmezi!

Luni, 25 Aprilie 2016 – Vox Cantoris; „Episcopul Romei: Nu conteaza ce religie urmezi!”

Duminica, Episcopul Romei a facut o vizita surpriza la Villa Borghese din Roma, pentru celebrarea in Italia a zilei Pamantului, eveniment sponsorizat partial de miscarea Focolare. Cu aceasta ocazie el a zis: 

„[…]Uite, acestea sunt lucrurile care imi vin in minte. Cum sa facem asta? Pur si simplu stiind ca noi toti avem ceva in comun, suntem toti oameni. Si in aceasta umanitate, noi putem sa venim mai aproape unul de altul pentru a lucra impreuna……”Dar eu apartin acestei religii, sau celeilalte”….nu are importanta! Haideti sa mergem mai departe pentru a lucra impreuna, sa ne respectam unul pe altul, sa ne respectam! Eu vad acest miracol: miracolul unui desert care devine o padure”

In Matei 28 19, Binecuvantatul nostru Domn Isus Cristos a zis „Drept aceea, mergand, invatati toate neamurile, botezandu-le in numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh, 20.Învăţându-le să păzească toate câte v-am poruncit vouă, şi iată Eu cu voi sunt în toate zilele, până la sfârşitul veacului. Amin.

Aceasta Misiune Sfanta inseamna ca toti oamenii de pe pamant trebuie sa fie botezati Crestini si sa fie primiti in Una, Sfanta, Catolica si Apostolica Biserica. Aceasta este Porunca lui Isus!

Comentarii închise la Episcopul Romei: Nu conteaza ce religie urmezi!

Din categoria Informatii