Arhiva zilnică: 25 aprilie 2016

Selectie de mesaje legate de demisia Papei Benedict

Selectie de mesaje legate de demisia Papei Benedict (11.02.2013) si intronarea lui Bergoglio (13.03.2013) – fiti atenti si la data mesajelor, am fost avertizati inca din 2010 …

Planul răsturnării papei Benedict
Sunt în pregătire planuri pentru a prelua puterea Bisericilor, a diferitelor culte și chiar a Vaticanului. Iubitul Meu papă Benedict este înconjurat de aceia care plănuiesc răsturnarea lui. Și alți lideri mondiali vor fi ținte ale acestor planuri de a fi înlăturați de către puterile ascunse chiar printre ei. (26 noiembrie 2010)

Iubita Mea fiică, dorința Mea este să faci repede cunoscute mesajele. Ți-am amintit că mesajele trebuie să ajungă în cel mai scurt timp posibil la cât mai mulți oameni. În timp ce Marele Avertisment se prefigurează, se pregătește și un eveniment în ce privește Sfântul Vatican. Spune la toată lumea să se roage pentru iubitul Meu Vicar, Papa Benedict pentru că pe el îl înconjoară dușmanii Tatălui Meu Veșnic. Rugați-vă pentru acei preoți care niciodată nu s-au clintit în credința lor față de Mine sau de Tatăl Meu Veșnic. (05 martie 2011)

Mânia Lui Dumnezeu, Tatăl Veșnic, va lovi acum și rapid. Trebuie să vă rugați în grupuri, în toată lumea, pentru că rugăciunea va ajuta la îndepărtarea unora dintre aceste evenimente. Rugați-vă pentru iubitul Meu papă, Benedict. Este înconjurat de dușmani foarte puternici ai lui Dumnezeu, care sunt înfometați să preia puterea și controlul Bisericii Mele. Rugăciunea poate ajuta la întârzierea iminentei sale plecări, când va fi forțat să părăsească Vaticanul după cum a fost prezis. Rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă pentru această perioadă, pentru că, va fi cea mai întunecată perioadă, de care au avut parte slujitorii Mei sfințiți, episcopi, cardinali și toți credincioșii Mei adevărați. Cheile Romei Îi vor fi înapoiate Lui Dumnezeu, Tatăl Atotputernic. (06 iunie 2011)

Fiica Mea, te rog, roagă-te pentru Locțiitorul Meu pământesc, pentru Papa Benedict, pentru că este înconjurat de forțele francmasonilor, care acum fac toate eforturile să îl detroneze. Aceste forțe malefice s-au strecurat în Biserica Mea încă de la Conciliul Vatican II și au diluat Învățăturile Mele. (06 iulie 2011)

Fiica Mea iubită, timpul este deja aproape. Rugăciunea l-a ajutat pe locțiitorul Meu, Papa Benedict, ca să reziste luptelor interne cu forțele răului. Timpul lui la Vatican s-a prelungit.(05 septembrie 2011)

Împotriva Papei Benedict al XVI, o sectă haină conspiră chiar în interiorul Vaticanului. Chiar dacă la Vatican se știe despre existența acestei secte, slujitorii Mei sfințiți sunt neputincioși în fața acestui grup hain care s-a înfiltrat în Biserica catolică de-a lungul secolelor. Ei sunt răspunzători pentru răstălmăcirea adevărurilor învățăturilor Fiului Meu. Se știu atât de puține despre ei și despre lucrarea lor perfidă. Ei au înlăturat din Biserica Catolică adevăratele învățături și în locul lor au adus variante diluate, călduțe, pe care le-au impus catolicilor cu forța în ultimii patruzeci de ani. Atâta confuzie a provocat deja această sectă rea, dar care se ascunde, încât copiii Mei s-au îndepărtat de biserica Adevărată. Rugați-vă să nu-l alunge pe papa. Rugați-vă ca profetul fals să nu ocupe locul Sfântului Părinte, ca astfel să își poată răspândi minciunile. Rugați-vă ca la Vatican, slujitorii sfințiți să fie destul de puternici ca să opună rezistență acestei conspirații diabolice îndreptată împotriva distrugerii Bisericii Catolice. Plănuiesc să-l pună în locul Papei Benedict al XVI-lea pe dictatorul minciunii, care va înființa o nouă biserică împreună cu anticrist și cu gruparea acestuia, ca să inducă în eroare lumea. Din păcate, mulți dintre copiii Mei din fidelitate pentru Biserica Catolică vor urma orbește această doctrină, ca niște miei duși la tăiere. (18 ianuarie 2012)

Bietul Meu Sfânt vicar, PAPA BENEDICT al XVI-lea, VA FI ALUNGAT DE PE SFANTUL SCAUN DE LA ROMA
Sâmbătă, 11 FEBRUARIE 2012 la ora 11:30
Prea iubita Mea fiică, războaiele se intensifică pretutindeni și foarte curând, mâna Tatălui Meu va interveni pentru a le pune capăt. Nu vă temeți, pentru că planurile de a salva omenirea sunt încheiate și nu va mai dura mult până ce Marea Mea Milostivire va fi împărtășită fiecăruia dintre voi. Nu vă fie frică niciodată de lucrările anticristului, dragi copii, deoarece aveți în voi puterea de a slăbi strânsoarea lui peste lume, prin rugăciunile voastre. Alți lideri mondiali vor fi uciși în curând și Bietul Meu Sfânt vicar, Papa Benedict al XVI-lea, va fi alungat de pe Sfântul Scaun de la Roma. Anul trecut, Fiica Mea, ți-am vorbit despre complotul de pe holurile Vaticanului. În secret, în 17 martie 2011, a fost elaborat un plan pentru distrugerea Vicarului Meu Sfânt și acum se vor vedea efectele sale, pentru că așa a fost prezis. Răspândiți cuvântul Meu cel Sfânt în fiecare colț de lume, acum, și aveți grijă ca versiunile tipărite ale mesajelor Mele să fie răspândite în cât mai multe țări posibil. Sunteți călăuziți, deci trebuie să faceți ce este cel mai bine. Cereți-Mi ajutorul prin rugăciuni și am să vi-l acord. Al vostru Isus

Copila mea, afară este liniște, liniștea de dinaintea furtunii, pentru că Biserica Catolică va fi în curând aruncată într-o criză. Îi chem pe toți copiii Mei de pretutindeni, să vă rugați pentru papa Benedict al XVI-lea care este în pericolul de a fi exilat din Roma. El, Preasfântul Vicar al Bisericii Catolice, este urât în multe locuri din interiorul Vaticanului. Un complot satanic, plănuit de mai bine de un an de zile, se va vedea în scurt timp în întreaga lume. Rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă pentru acei servitori sfințiți, preoți din cadrul Bisericii Catolice, care vor fi persecutați datorită marii rupturi din Biserică, ruptură ce se va manifesta în curând.
Lumea întreagă va fi martora acestei mari schisme, dar acest fapt nu va deveni evident imediat. Falsul papă așteaptă să se dezvăluie în fața lumii. (20 martie 2012)

Jumătate vor crede că, din datorie, trebuie să-l urmeze pe Profetul Fals, Papa care va fi succesorul Papei Benedict al XVI-lea. El, fiara, va fi îmbrăcat în blană de miel, dar el nu este de la Tatăl Meu, Dumnezeul Preaînalt și va păcăli bietele suflete, printre care se vor afla și preoți, episcopi și cardinali. Mulți îl vor urma și vor crede în el și vor considera că este trimis de Dumnezeu pentru a domni peste Biserica Sa de pe pământ. Din păcate, multe suflete vor urma învățăturile sale, ceea ce va fi o insultă pentru Tatăl Meu. Alții, – plini de Duhul Sfânt și pentru că sunt suflete umile, posedând harul discernământului – vor ști imediat că în Biserica Romei se află un impostor. Noul Papă fals deja plănuiește, chiar înainte de a urca pe tron și a lua scaunul lui Petru, să critice învățăturile Fiului Meu. Apoi, el mă va judeca pe Mine, Mama Binecuvântată a lui Dumnezeu și va batjocori rolul Meu de Co-Răscumpărătoare. (10 aprilie 2012)

Iubitul Meu Papă Benedict XVI este ultimul Papă adevărat pe acest pământ…. Ei, fiica Mea, sunt trimiși să îi pregătească pe copiii Domnului să îl accepte pe următorul Papă, cel ce vine după iubitul Meu Vicar Papa Benedict. Acest Papă, chiar dacă va fi ales de membrii Bisericii Catolice, va fi Falsul Profet. Alegătorii lui sunt lupi în blănuri de oaie și sunt membri secreți ale sectei Masonice, condusă de satana. În acest fel va încerca satana să distrugă Biserica Mea. Din păcate, acest Fals Profet va atrage la el mulți credincioși. Cei ce i se opun, vor fi persecutați. Îndepărtați-vă, copii, cât mai puteți. Denunțați minciunile ce vă vor fi prezentate de cei ce vor încerca să vă convingă de autenticitatea Falsului Profet.(12 aprilie 2012)

Mulți Papi au fost prizonieri în Sfântul Scaun, înconjurați de grupuri masonice, care nu-L reprezintă pe Dumnezeu. Ei Îl urăsc pe Dumnezeu și au petrecut cincizeci de ani în răspândirea minciunilor despre Milostivirea lui Dumnezeu. Lucrările lor au dus la prăbușirea Bisericii Catolice. Acest lucru nu a fost un accident. Era făcut în mod deliberat și plănuit cu viclenie pentru a distruge credința Bisericii, pentru a distruge cinstirea catolicilor simpli pentru unul și singurul Dumnezeu adevărat. Pentru aceasta acum veți fi aruncați în pustie. După Papa Benedict veți fi conduși de Mine din Ceruri.(07 mai 2012)

Scumpa Mea fiică, astăzi îi rog pe cei ce Mă urmează, să se roage cu sârg pentru Vicarul Meu iubit, Papa Benedict al XVI-lea. El, Slujitorul Meu Sfânt, este supus unei teribile persecuții în spatele ușilor închise ale Sfântului Scaun. V-am spus și mai devreme că acel grup masonic, al cărui laț se strânge în interiorul Vaticanului, vrea să-l alunge pe iubitul Meu Papă. Ei au intenția să-l alunge de pe Sfântul Scaun, folosind metode necinstite. Așa cum v-am mai spus, el va trebui să fugă pentru că nu va avea de ales. Timpul este scurt. Voi trebuie să vă rugați cu sârg pentru ca el să rămână cât se poate de mult, pentru că îndată ce el va pleca, impostorul, Falsul Profet, îi va lua locul. (26 mai 2012)

…este aproape ca timpul persecutării preaiubitului Meu Vicar Papa Benedict al XVI-lea să ajungă la apogeu.
Foarte curând el va fi obligat să fugă din Vatican. Apoi va veni vremea când Biserica Mea se va diviza, o parte împotriva celeilalte. Fac apel la toți slujitorii Mei sfințiți să-și aducă aminte de cele mai sfinte jurăminte.
Niciodată să nu vă abandonați misiunea. Niciodată să nu Mă părăsiți pe Mine. Niciodată să nu acceptați minciuni în locul Adevărului. (16 iulie 2012)

Papa Benedict va suferi mult, urmând să fie persecutat pentru că rostește Adevărul. Va fi strivit, în calitatea sa de Cap al Bisericii Mele, și nu i se va arăta nic iun pic de milă. Opoziția față de el va crește repede, el nemaifiind considerat important. Cei care vor susține că sunt mai moderni în abordarea lor față de căile apostolice, îl vor critica dur și îi vor ridiculiza cuvintele. Atunci Capul Bisericii Mele va fi înlocuit cu capul șarpelui. (13 noiembrie 2012)

Multiubita Mea fiică, veți asista acum la schisma din cadrul Bisericii Catolice, asa cum a fost prezis, pentru ca toată lumea să vadă. Plecarea preaiubitului Meu Vicar Papa Benedict al XVI-lea, marchează începutul sfârșitului. În ultimii doi ani am încercat prin tine, profetul meu ales, să pregătesc Biserica Mea pentru acest trist eveniment. Elita masonică s-a înțeles asupra controlului Bisericii Mele și vor exercita cea mai rea înșelăciune asupra Bisericii Catolice. Cheile Romei sunt acum în mâinile Mele transmițându-le Tatălui Meu. Voi conduce pe toți adepții Mei, astfel încât adevărul să fie susținut și Sfântul Meu Cuvânt să rămână intact.
Profetul fals va prelua Scaunul Romei și Cuvântul Meu , la fel cum a fost și în timpul Meu pe pământ, va fi tratat ca erezie. (17 februarie 2013)

Pentru voi, iubiții Mei discipoli, și pentru Ultimul Meu Papă Adevărat, anul ce urmează va fi un an nemilos și foarte dureros. Papa, împotriva căruia s-a complotat cu premeditare și răutate, a primit același tratament ca și Mine, Isus Cristos, care am fost bătut și biciuit. Vor spune că a fost găsit vinovat de o crimă pentru care el este complet nevinovat. (19 februarie 2013)

Falsul profet – el care pozează ca lider al Bisericii Mele – este gata să îmbrace hainele care nu au fost croite pentru el. El va pângări Sfânta Mea Euharistie și va diviza Biserica Mea în două jumătăți iar apoi, din nou, în alte două jumătăți. Va face eforturi să-i elibereze din funcție pe acei urmași loiali ai Sfântului Meu Vicar îndrăgit, Papa Benedict al XVI-lea, numit de Mine. Îi va înlătura pe toți aceia care sunt loiali Învățăturilor Mele și îi va arunca la lupi. Acțiunile sale nu se vor vedea imediat dar, în curând, semnele vor fi vizibile, pe măsură ce va face demersuri să obțină sprijin din partea liderilor globali influenți și a celor din poziții înalte. Când urâciunea va prinde rădăcini schimbările vor fi bruște. La scurtă vreme după aceea, va anunța crearea unei Biserici Catolice unite, unificând-o cu toate credințele și cu celelalte religii. (08 martie 2013)

Iubitul Meu Papă Benedict al XVI-lea a fost persecutat și a fugit, cum a fost prezis. Eu nu am numit-o pe această persoană, care pretinde că vine în Numele Meu. El, Papa Benedict, îi va îndruma pe credincioșii Mei către Adevăr. Eu nu l-am părăsit și îl voi ține aproape de Inima Mea și îi voi da mângaierea de care are nevoie în aceste vremuri teribile Tronul i-a fost furat. Nu și puterea. (13 martie 2013)

http://profetieavertisment.ro

Comentarii închise la Selectie de mesaje legate de demisia Papei Benedict

Din categoria Informatii