Arhiva zilnică: 16 noiembrie 2016

Dacă Papa nu va clarifica „erorile grave”, Cardinalii trebuie să facă un „act oficial de corecție”

Cardinalul Burke spune că dacă Papa nu va clarifica „erorile grave”, Cardinalii trebuie să facă un „act oficial de corecție”
ROMA ,15 noiembrie 2016 (LifeSiteNews) – După ce un grup de patru cardinali au lansat un apel către Papa Francisc pentru a clarifica gravele greșeli existente în exortaţia apostolică Amoris Laetitia (n.t.- scrisă de Francisc), Cardinalul Raymond Burke afirmă acum că ei (cardinalii) se gândesc la o „corecție formală” în cazul în care papa nu răspunde îngrijorărilor lor.
Cardinalii i-au scris papei legat de îngrijorările lor în 19 septembrie, dar după ce nu au primit nici un răspuns timp de aproape două luni, au lansat public scrisoarea, luni dimineață.
Acum, într-un interviu cu Ed Pentin de la National Catholic Register, Burke discută despre următorii pași de făcut în cazul în care papa nu răspunde preocupărilor cardinalilor. Iată întrebarea lui Pentin și răspunsul cardinalului:
– Ce se întâmplă dacă Sfântul Părinte nu răspunde la actul dvs. de dreptate și de caritate și nu aduce clarificările pe care speraţi să le obţineţi în ce priveşte învățătura Bisericii ?
– Atunci ar trebui să corectăm acea situație.- raspunde Burke. Există, în tradiția Bisericii, practica de corectare a Pontifului Roman. Este ceva care în mod evident se întâmplă foarte rar. Dar, în cazul în care nu va exista nici un răspuns la aceste întrebări, atunci, zic eu, s.-ar pune problema luării unei decizii oficiale de corectare a unei erori grave.
Burke a continuat insistând asupra faptului că în caz de conflict între papă și Tradiția Bisericii, Tradiția are întâietate. „Autoritatea eclezială este numai în serviciul Tradiţiei”, explică Burke. „Mă gândesc la acel pasaj din Sf. Pavel în [Scrisoarea către] Galateni (1: 8), că în cazul în care „chiar și un înger ar veni să vă propovăduiască orice Evanghelie, alta decât cea pe care am propovăduit-o noi, să fie anatema.”
IMPORTANT: Pentru a exprima cu respect susţinerea faţă de scrisoarea cardinalilor, semnează petiția către Papa Francis. Click aici: https://lifepetitions.com/…/pope-francis-i-support-the-4-ca…
Istoric vorbind, în cazurile rare în care Papii au afirmat erezii, spune Burke, „Este de datoria lor, [a cardinalilor și a episcopilor]… și în istorie asta s-a mai întâmplat, cardinali şi episcopi să explice clar că Papa face afirmaţii eronate și să-i ceară să le corecteze.”
Prin Scrisoarea din 19 septembrie, semnată de Cardinalii Walter Brandmüller, Raymond Burke, Carlo Caffarra si Joachim Meisner, i-au fost adresate Papei 5 întrebări scurte care presupun răspunsuri cu “da” sau “nu”, care ar clarifica imediat înţelesul documentului ce seamănă confuzie, tocmai legat de acele puncte asupra cărora teologi, preoți și chiar episcopi au oferit interpretări contradictorii.
În interviu, Burke subliniază faptul că aceşti Cardinali au căutat să acționeze pentru „binele Bisericii”, care, spune el, „suferă de o confuzie extraordinară” în ceea ce priveşte punctele pe care ei le-au indicat în mod special. El observă, de exemplu, că preoții din diferite dieceze primesc îndrumării contradictorii cu privire la modul în care trebuie să se ocupe de chestiunea accesului la Împărtăşanie a celor aflaţi în uniuni adultere.
„Noi, în calitate de cardinali, am considerat că este responsabilitatea noastră să solicităm o clarificare cu privire la aceste chestiuni, în scopul de a pune capăt răspândirii acestei confuzii, care în prezent conduce oamenii în greşeală”, spune el.
„Dacă noi am păstra tăcerea cu privire la aceste îndoieli fundamentale, care au apărut ca urmare a textului Amoris Laetitia, aceasta ar fi, din partea noastră, o gravă lipsă de caritate față de Papă și o gravă lipsă în îndeplinirea îndatoririlor noastre proprii în slujirea Bisericii „, a adăugat el.
Citiţi întreg interviul lui Ed Pentin cu Cardinalul Burke aici: http://www.ncregister.com/…/cardinal-burke-on-amoris-laetit…

Traducere după:
https://www.lifesitenews.com/…/cardinal-burke-if-pope-wont-…

“Minciunile, blasfemiile și ura – sunt mijloacele prin care satana lucrează pentru a răspândi infestarea sa. El amăgește sufletele într-o liniște falsă, atunci când un om spune altuia că păcatul nu este împotriva Legilor lui Dumnezeu, pentru că el este un lucru natural. Din această cauză, copiii lui Dumnezeu cad într-o stare de confuzie, pentru că legile date de El au fost răsturnate și oamenii sunt nehotărâți asupra direcției pe care să o urmeze. Nu aveți decât o singură variantă. Citiți Prasfânta Biblie și reamintiți-vă Adevărul. El este acolo și poate fi citit, negru pe alb. Dacă acceptați Adevărul conținut în Sfânta Carte a Tatălui Meu și credeți că El a dictat lui Moise Cele Zece Porunci, atunci niciodată nu trebuie să acceptați vreo altă doctrină.” (16 noiembrie 2014)

“Timpul ca păcatul să nu mai fie declarat ca atare se apropie
Joi, 24 aprilie 2014 la ora 16:45
Fiica Mea mult iubită, acum este aproape timpul ca păcatele omului să fie considerate, de către Biserica Mea, a fi insignifiante și inofensive în Ochii Mei.
Păcatul nu este ceva ce Eu consider a fi o slăbiciune sau o greșeală. Păcatul este creat din cauza acestor două trăsături, însă ia naștere datorită existenței Satanei. Curând Biserica Mea îi va consola pe discipolii Mei, făcându-i să accepte minciuna potrivit căreia păcatul este doar o simplă metaforă folosită ca simbol pentru copiii lui Dumnezeu pentru a-i îndemna să rămână pe o cale plăcută lui Dumnezeu. Păcatul nu ar trebui să vă facă să vă simțiți separați de ceilalți, vor spune ei. Păcatul, vor zice ei, nu este atât de important, întrucât Dumnezeu este Atotiertător. Da, Eu Sunt Atotiertător și iert orice păcat – cu excepția păcatului veșnic – odată ce păcătosul a manifestat căință și a depus eforturi să îndepărteze toate ispitele, ca să evite repetarea acelui păcat. Nu-Mi puteți cere să vă iert păcatul când voi încă trăiți în acel păcat. Un criminal care omoară, mutilează și ucide, nu-Mi poate cere să îl iert, în timp ce el continuă să ucidă și nu are nicio intenție să se oprească din comiterea crimelor. La ce bun Imi cereți să vă iert de păcat, din moment cei voi în primul rând nu acceptați că păcătuiți ?
Păcatul este cauzat de slăbiciune iar Eu îl iert pe păcătosul care se căiește cu adevărat. Atunci când păcătosul nu mai crede că este vinovat de păcat, acesta devine înrădăcinat în suflet. Timpul ca păcatul să nu mai fie declarat ca atare se apropie. Când va veni acea vreme, va fi o mare ușurare și o sărbătoare pentru oameni, întrucât ceea ce odinioară era considerat un păcat în Ochii Mei nu va mai fi considerat ca atare.
Păcatul va fi considerat un lucru firesc și ceva ce trebuie acceptat de voi toți. Nu vi se va mai spune doar să iubiți păcătosul, așa cum o fac eu. Nu. Veți fi încurajați să acceptați faptul că păcatul nu există. Toate acestea vor duce la ultima trădare a Divinității Mele, când lumea se va idolatriza pe sine, talentele sale, inteligența sa, până când își va declara măreția, în sfidare directă a lui Dumnezeu, Tatăl Veșnic.
O, cât de mulți vor fi induși în eroare, disperare și fărădelege. Biserica Mea va fi folosită pentru a declara erezii în Numele Meu Sfânt. Cei rătăciți o vor întoarce pe toate părțile și niciuna din aceste schimbări nu va fi dirijată de Mine, Isus Cristos. Spiritul Sfânt nu va autoriza urâciunea și va fi mare confuzie, mare mâhnire și un sentiment de neajutorare va fi resimțit de cei care vor rămâne fideli Învățăturilor Bisericii Mele. Învățăturile tradiționale nu vor mai fi tolerate. Iar apoi, când tot ceea ce era sacru se va prăbuși, va veni timpul ca omul pierzării să își ia locul în Biserica Mea. Al vostru Isus”
http://profetieavertisment.ro/

Comentarii închise la Dacă Papa nu va clarifica „erorile grave”, Cardinalii trebuie să facă un „act oficial de corecție”

Din categoria Informatii