NOVENA NAȘTERII – 7 SEPTEMBRIE – Bl. Anne Catherine Emmerich

NOVENA NAȘTERII – 7 SEPTEMBRIE  – Bl. Anne Catherine Emmerich

„Am văzut-o pe Sfânta Fecioară în ajunul nașterii sale. Ea mi-a spus: „Oricine spune în această seară” (7 septembrie) „de nouă ori „Bucură-te Marie”, cu dragoste și devotament, pentru a onora cele nouă luni pe care le-am petrecut în pântecul mamei mele și nașterea mea, și continuă aceeași devoțiune timp de nouă zile consecutiv, dă zilnic îngerilor nouă flori pentru un buchet. Ei poartă acest buchet la Cer și îl oferă Sfintei Treimi pentru a obține o favoare pentru cel care se roagă”.

8 septembrie – sărbătoarea Nașterii Fecioarei Maria – un mare har dat nouă prin Sf. Gertrude:

„La sărbătoarea glorioasă a Nașterii Sfintei Fecioare, Sf. Gertrude, după ce a spus atâtea „Bucura-te Marie” câte zile a stat ea în pântecele mamei sale, i  le-a oferit (Fecioarei Maria) cu devotament, și a întrebat ce merit ar avea cel care ar face o devoțiune asemănătoare. Fecioara a răspuns: „Ei vor merita o parte specială din Bucuriile pe care eu le posed în Rai, care sunt reînnoite continuu, și din Virtuțile cu care mă împodobește Binecuvântata și Glorioasa Sfântă Treime”. Numărul de „Bucură-te Marie” este de 275, de spus pentru aceasta intenție pe 8 septembrie.

De asemenea, este bine ca întotdeauna să vă amintiți acest har foarte mare pentru toți cei care participă la Liturghia tradițională în latină, unde Evanghelia Sfântului Ioan este încă recitată la sfârșitul Liturghiei, așa că o postez aici, deoarece este un beneficiu atât de mare – puteți să vă dublați Binecuvântările și Gloria în veșnicie la fiecare astfel de Liturghie la care participați doar amintindu-vă această simplă devoțiune dată Sf. Gertrude pentru noi:

„La răspunsul” Verbum caro factum est „, când toate surorile s-au înclinat profund pentru a onora Întruparea lui Isus Cristos, ea (Sf. Gertrude) l-a auzit pe El spunând:” Ori de câte ori cineva se înclină la aceste cuvinte, din recunoștință și devoțiune, mulțumindu-Mi că am devenit Om de dragul lui, Eu de asemenea Mă înclin spre el dintr-o mișcare pură a Bunătății Mele; și ofer din adâncul Inimii Mele, toate roadele și meritele Umanității Mele, lui Dumnezeu Tatăl, ca să poată fi dublată fericirea veșnică a acestei persoane. „- Acesta este citatul direct din Revelațiile în sine, iar în Cartea de Rugăciune a Sf. Gertrude este adnotată cu instrucțiunea:

„Domnul nostru a spus Sf. Gertrude:”La cuvintele: „Și Cuvântul s-a făcut trup și a locuit printre noi” – plecați-vă capul în devotată recunoștință și spuneți:

„Iți MULTUMESC și te binecuvântez, bunule Isuse, că din Iubire pentru mine ai găsit de cuviință să devii om” – Dacă cineva face acest lucru, a spus Domnul nostru, Îmi voi înclina și Eu capul spre el și voi oferi lui Dumnezeu Tatăl toate roadele Întrupării mele, cu toată Iubirea Inimii Mele, spre creșterea binecuvântărilor și gloriei acelui om. ”

Dumnezeu să vă binecuvânteze!

Comentarii închise la NOVENA NAȘTERII – 7 SEPTEMBRIE – Bl. Anne Catherine Emmerich

Din categoria Informatii

Comentariile nu sunt permise.