Arhiva zilnică: 2 august 2018

„Cartea Adevărului va fi antiteza noii cărți false”

„Ascultați Vocea Mea. Plecați-vă capul obosit pe Umărul Meu și lăsați-Mă să vă cuprind în Brațele Mele acum. Vă voi ocroti mereu”- mesaj MDM -. 29 martie 2013

„Dacă acceptați Pecetea Iubirii Mele, veți fi sub ocrotirea Mea tot timpul. Această ocrotire se va răsfrânge și asupra familiei voastre”- mesaj MDM -. 21 februarie 2012

„Credeți-Mă acum când vă spun – aceasta este Misiunea Mea, și dacă vi se spune altceva atunci puteți fi siguri că sunteți conduși pe căi greșite. Promisiunea Mea este de a rămâne loial copiilor lui Dumnezeu până la capăt și până când sufletul respinge complet Mâna lui Dumnezeu. Eu voi merge înainte și vă voi oferi toate Darurile ce vă sunt hărăzite, pentru a vă ocroti împotriva dușmanilor Mei care vin la voi ca lupi îmbrăcați în piei de oaie. Darurile Mele vor deveni antiteza a ceea ce vor da lumii dușmanii lui Dumnezeu. Cartea Adevărului va fi antiteza noii cărți false pline de doctrine eronate, născocite de om, care vor justifica păcatul, și care în curând va fi impusă lumii. Pecetea Dumnezeului Celui Viu vă va ocroti împotriva semnului fiarei iar Medalia Mântuirii vă va proteja de erezia ce va țâșni din gura dușmanilor Mei care vor acapara Biserica Mea de pe Pământ”- mesaj MDM -. 05 mai 2014

„Binecuvântările Mele îi cuprind pe toți cei care Mă ajută să port Crucea pentru binele omenirii. Duhul Sfânt le va fi dat pentru a-i face capabili să răspândească aceste mesaje în mod rapid și eficient. Copiii Mei și toți cei ce Mă urmează, amintiți-vă doar un singur lucru, asupra căruia ar trebui să vă concentrați. Avertizați–i pe ceilalți să caute iertare înainte de Marele Avertisment. Ei trebuie să-și spovedească acum păcatele și să nu le fie frică. …
Toți cei care ajută la răspândirea Adevărului Meu vor fi răsplătiți pentru devotamentul și credința lor. Binecuvântarea Mea îi va ocroti pe fiecare dintre ei și pe familiile lor”- mesaj MDM -. 29 iunie 2011

„Vă mulțumesc pentru credința și supunerea voastră. Încă nu ați văzut dar ați crezut. Îndată ce Mi-ați auzit Vocea prin aceste mesaje, M-ați recunoscut. Ați fost capabili de așa ceva, datorită Duhului Sfânt care domnește în sufletele voastre. Trebuie să împărțiți acest dar, pentru că astfel veți putea să-i aduceți pe toți cei pe care îi iubiți, în Noul Meu Paradis de pe Pământ. Vă iubesc pe fiecare dintre voi. Îmi aduceți mare consolare și bucurie. Iubitul vostru Isus”- mesaj MDM – 16 februarie 2012

„Refugiul Meu este locul către care trebuie să fugiți. Inima Mea Sfântă, cu fiecare picătură din Sângele Meu, se va revărsa asupra voastră, pentru a vă ocroti. Să nu vă simțiți vreodată dezamăgiți. Să nu vă simțiți vreodată singuri. V-am adus pe toți împreună prin această misiune și prin altele de acest fel. În timp, toți cei care urmează îndrumările date de Mine prin toți profeții și vizionarii adevărați vor ajuta la salvarea a miliarde de suflete”- mesaj MDM -. 25 noiembrie 2012

„Dacă aceste Mesaje provoacă spaimă în sufletele voastre, atunci să știți că este Intenția Mea să nu vă ascund nimic care ar putea să vă distrugă. Tot ce este important este să rămâneți fideli Învățăturilor Mele și să vă rugați pentru Protecția Mea. Când vă abandonați Mie, Isus al vostru, cerându-Mi să vă conduc, totul va fi bine. Eu vă voi păstra sub Ocrotirea Mea – pe toți aceia dintre voi care nu se abat de la Adevărul Meu.
Protecția Mea trebuie căutată iar Pecetea Dumnezeului Celui Viu trebuie oferită cât mai multor suflete posibile. Ascultați-Mi instrucțiunile și totul va fi bine. Ignorați avertismentele Mele, încercând să vă luptați, pe cont propriu, împotriva celor nedrepți care vor fi răspândiți peste tot când lumea va fi condusă de mâna bestiei, și nu veți fi suficient de puternici. Acceptați Darurile Mele și veți rămâne în picioare, în siguranță, știind că Eu vă ocrotesc pe voi, familiile voastre, și pe prietenii voștri. Al vostru Isus”- mesaj MDM – 11 mai 2013

Comentarii închise la „Cartea Adevărului va fi antiteza noii cărți false”

Din categoria Informatii

Cele mai puternice arme împotriva satanei

„Cele mai puternice arme împotriva satanei sunt Rugăciunea către Arhanghelul Mihail și Rugăciunea Preasfântului Rozariu al Maicii Domnului” – mesaj MDM. 13 iunie 2011

„Copiii Mei, trebuie să vă cer să vă rugați Sfântului Arhanghel Mihail ca să-l țină în frâu pe satana, în aceste timpuri tulburi” – mesaj MDM. 06 octombrie 2011

„Învățăturile voastre așa-numite tolerante au proclamat o serie de minciuni, inclusiv refuzul de a recunoaște puterea Sfântului Arhanghel Mihail. El este ocrotitorul Bisericii împotriva lui satana. Aceste forțe aflate printre voi au știut acest lucru. De aceea au oprit toate rugăciunile care solicită ajutorul său înainte de Sfânta Liturghie” – mesaj MDM. 07 mai 2012

„Niciun om nu trebuie să creadă că are putere suficientă pentru a rezista presiunii pe care spiritul răului o pune asupra lui. Când credeți acest lucru, veți cădea brusc și pe neașteptate. Trebuie să rămâneți în alertă în fiecare minut al zilei, căci niciodată nu știți când lucrează cel rău. El este foarte viclean și foarte precaut. Mulți nici nu știu cum lucrează satana, dar un singur lucru este clar. El nu vă aduce decât necazuri și supărare. De aceea, trebuie să vă rugați în fiecare zi rugăciunea către Sfântul Mihail
“Sfinte Arhanghele Mihail, apără-ne în luptă, ocrotește-ne împotriva răutății și curselor diavolului. Cu smerenie ne rugăm ca Dumnezeu să-i poruncească, iar tu, o Principe al Oștirilor Cerești, prin putere dumnezeiască azvârle în iad pe satana și pe celelalte spirite rele care rătăcesc prin lume căutând să piardă sufletele. Amin.”  – mesaj MDM 06 martie 2014

„Îi rog acum pe toți cei care Mă urmează să se protejeze de satana. Trebuie să stropească în fiecare colț al căminului lor cu Apă Sfințită, să poarte o Cruce Benedictină și întotdeauna să aibă la îndemână și un Rozar. Totodată rugați-vă la Sfântul Arhanghel Mihail” – mesaj MDM . 30 septembrie 2011

„Ascultați-mă acum. Iubiți-vă unul pe altul așa cum vă iubesc Eu pe voi. Respingeți-l acum pe satana, pe slujitorii și pe marionetele sale. Rugați-vă la Sfântul Arhanghel Mihail pentru ca să apere comunitatea voastră. Rugați-vă către Mine pentru îndrumare. Rugați-vă invocându-L pe Duhul Sfânt să se pogoare asupra țărilor voastre” – mesaj MDM. 09 august 2011

Comentarii închise la Cele mai puternice arme împotriva satanei

Din categoria Informatii