Arhiva zilnică: 24 iunie 2019

Sfanta Euharistie, mesaje MDM

62. Eu sunt prezent în Euharistie, cu toate că promisiunea Mea a fost răstălmăcită
Joi, 14 aprilie 2011 la ora 12:05

Preaiubita Mea fiică, nu te îngrijora, tu progresezi mereu prin felul cum îți faci timp pentru rugăciunea către Mine. Acum este important ca omul să-și dea seama că dacă vrea să ajungă mai aproape de Inima Mea, trebuie să înțeleagă necesitatea de a primi Sacramentul preasfintei Euharistii.

Mulți oameni, inclusiv alte grupări creștine, neagă prezența Mea reală din Euharistie. De ce au decis ei să nege promisiunile pe care Eu le-am făcut la Cina cea de taină, când am promis că voi oferi Trupul și Sângele Meu ca mâncare și hrană pentru sufletele voastre, este neclar.

Ceea ce este însă clar e că minunea Sfintei Euharistii, prezentă în toate tabernacolele din lume, Există astăzi, și este acolo ca să umple bietele voastre suflete goale și înfometate, cu prezența Mea. Această Prezență vă întărește atât de mult încât, dacă omiteți să Mă primiți odată ce v-ați obișnuit să faceți asta – vă veți simți pierduți.

Mulți creștini ignoră promisiunea fundamentală pe care Eu am făcut-o în timpul Răstignirii Mele, că voi fi Prezent în Pâine și Vin, și voi lăsa un semn permanent care să ajute la hrănirea sufletelor. Prea mult raționament uman a dus la respingerea Mea chiar și de creștinii de bună credință. Acești creștini nu pot să primească Sfânta Euharistie sub Forma sa Adevărată. Preasfânta Euharistie v-a fost dată tuturor ca un Dar minunat pentru mântuirea și salvarea voastră. Respingând faptul că Eu sunt Prezent, voi pierdeți haruri speciale care sunt parte a pactului care Mă aduce mai aproape de inima voastră. Amintiți-vă că Eu am murit pentru voi, ca să vă conduc la viața veșnică și la mântuire.

Primiți-Mă ca Prezență Vie, iar sufletele voastre se vor lumina așa cum nu ați fi crezut posibil. Întoarceți-vă și începeți din nou să primiți Trupul și Sângele Meu. Lăsați-mă să vă înlătur îndoielile. Aceasta este una dintre cele mai mari greșeli pe care au comis-o creștinii când Mi-au refuzat intrarea în sufletele lor în acest mod. Aceasta îl jignește foarte tare pe Tatăl Meu Veșnic datorită Jertfei mari ce a fost făcută pentru salvarea sufletelor voastre. Lăsați-mă să aduc Lumină și hrană în viețile voastre. Veți fi mai dispuși să acceptați Adevărul Învățăturilor Mele după ce Avertismentul va avea loc.

Amintiți-vă ce am promis Eu la cina cea de taină, că dacă veți mânca pâinea și vinul, ele vor deveni pentru voi Trupul Meu și Sângele Meu. Orice altă interpretare a fost o răstălmăcire a logicii și raționamentului uman. Acum înțelegeți și acceptați Adevărul.

Mântuitorul vostru iubitor, Isus Cristos

Imagine în linie

Fiica Mea, te rog, roagă-te pentru Vicarul Meu, Papa Benedict, pentru că este înconjurat de forțe francmasonilor, care acum fac toate eforturile să îl detroneze. Aceste forțe malefice s-au infiltrat în Biserica Mea încă de la Conciliul Vatican II și au diluat Învățăturile Mele. Au fost adoptate multe legi care Mă ofensează, în special distribuirea Sfintei Euharistii prin persoane laice. Lipsa de respect față de Mine și față de Tatăl Veșnic, dovedită prin implementarea acestor noi legi introduse pentru confortul societății moderne M-a făcut să plâng cu tristețe.Sfânta Euharistie trebuie primită pe limbă și nu murdărită de mână omenească. Dar tocmai aceasta este ceea ce au făcut slujitorii Mei sfințiți. Aceste legi nu au primit permisiunea Mea în spirit. Slujitorii Mei sfințiți sunt conduși pe un drum care nu se aliniază cu învățăturile apostolilor Mei. În ziua de azi nu sunt luate foarte în serios Sacramentele Mele, mai ales de către aceia care iau parte la Sacramentul Căsătoriei și al Primei Împărtășanii.Jurământul căsniciei este foarte serios, pentru că – rețineți – este un Sacrament și se petrece în fața lui Dumnezeu Tatăl. Totuși pentru mulți este vorba despre materialism și capcana aparențelor. Mulți dintre cei care primesc Sacramentul Căsătoriei nu îi recunosc importanța după aceea. Mulți încalcă foarte ușor jurământul. De ce fac aceasta? De ce sunt de acord de formă cu această Sfântă Uniune pentru ca foarte curând după aceea să se despartă? Aceasta este batjocorirea uneia dintre cele mai importante uniuni care este binecuvântată de Mâna Tatălui Meu Veșnic. Mulți oameni nu iau în serios Voința Tatălui Meu, ca niciun om să nu distrugă o astfel de uniune, mulți oameni divorțează, conform unor legi care nu sunt recunoscute de Tatăl Meu. Divorțul este o cale simplă de a fugi de răspundere. Toate căsniciile sunt făcute în Cer. Niciun om nu poate să distrugă o căsătorie fără ca să-L ofenseze pe Tatăl Meu.Prima Sfântă ÎmpărtășaniePrimirea pentru prima oară a Trupului Meu prin Sacramentul Euharistiei este un alt exemplu al felului în care Eu sunt batjocorit. Atât de mulți părinți nu iau în seamă importanța momentului când copiii lor iau prima dată Pâinea Vieții. Ei sunt mai preocupați de felul în care sunt îmbrăcați copiii lor, decât de acel dar minunat pe care îl primesc. Acest dar îi va duce pe ei la mântuire. Totuși, materialismul care înconjoară acest eveniment nu are nimic în comun cu sufletul lor. Pentru Mine partea cea mai tristă este că acestor copii nu li se spune despre Mine. Iubirea pe care o simt pentru acești copii este atotcuprinzătoare. Când ei primesc Sfânta Euharistie în deplina cunoștință a ceea ce primesc, sufletele lor devin pure. Cu cât Mă primesc mai des în acest fel, cu atât credința lor va fi mai puternică. (MDM 06 iulie 2011)

Imagine în linie

Ascultați acum Promisiunea Mea. Tot ce v-am spus că se va întâmpla, se va întâmpla întocmai. Tot ce v-am promis se va împlini. Tot ce este al Meu este al vostru. Voi Îmi aparține și Mie. Agățați-vă de Mine cu prețul vieții, pentru că fără Protecția Mea veți fi induși în eroare și acest lucru Mi-ar frânge Inima. Să nu Mă părăsiți niciodată pentru cel care vă urăște. Eu nu vă voi părăsi niciodată pentru că vă iubesc prea mult. Eu vă trag spre Mine și totuși voi vă retrageți. De ce? De ce vă temeți? Nu știți oare că sunteți ai Mei și că acesta este un drept dobândit prin naștere? Sprijiniți-vă de Mine, iubiții Mei discipoli, pentru că în curând vă veți simți pierduți și nu veți ști încotro să o luați. Iar Eu vă voi aștepta, pentru a vă aduce Iubirea Mea și pentru a vă oferi mângâiere.Veniți. Nu vă temeți de Mine. Eu vin plin de iubire pentru a vă aduce Pacea Mea.Lumina Mea vă dă vederea.Iubirea Mea vă aduce speranța.Inima Mea vă aduce mângâierea.Mâinile Mele vă vindecă.Ochii Mei vă văd.Rănile Mele vă trag spre Mine.Trupul Meu vă hrănește.Durerea Mea este a voastră.Durerea voastră este a Mea.Milostivirea Mea vă va salva.Cuvântul Meu este calea voastră către Împărăția Mea.Al vostru Isus (MDM10 iunie 2014)

Imagine în linie

”Adevăratul Meu Vicar, înlăturat, va lupta să-i îndrume pe copiii lui Dumnezeu cât de bine va putea.”

TREBUIE SĂ PRIMIȚI ÎN CONTINUARE SFÂNTA MEA EUHARISTIE. NU TREBUIE SĂ OPRIȚI JERTFA VOASTRĂ ZILNICĂ, PENTRU CĂ NU VOI VEȚI FI CEI OBLIGAȚI SĂ IA ACEASTA DECIZIE

Miercuri, 27 februarie 2013 la ora 15:30Preaiubita Mea fiică, Liturghiile zilnice vor continua pentru câtva timp și îi îndemn pe toți discipolii Mei să continue să asiste la ele, ca și până acum.Trebuie să primiți în continuare Sfânta Mea Euharistie. Nu trebuie să opriți jertfa voastră zilnică, pentru că nu voi veți fi cei obligați să ia aceasta decizie. Vor declara că se va face o formă diferită de sacrificiu pentru Dumnezeu, iar voi veți ști instantaneu când se va întâmpla, deoarece practicarea Sfintei Liturghii va fi oprită de către falsul profet. În locul Sfintei Liturghii va fi un ritual păgân universal, iar voi, discipolii Mei iubiți, binecuvântați cu Darul Duhului Sfânt, veți recunoaște ceea ce va fi el cu adevărat.Voi nu trebuie sub nici o formă să abandonați Biserica pe care Eu am dăruit-o lumii, care este bazată pe Învățăturile Mele, și nici Sacrificiul Morții Mele pe Cruce, prezentat vouă prin Preasfintele Daruri.Voi, discipolii Mei iubiți, sunteți Biserica Mea. Iubiții Mei preoți și iubitul meu cler, binecuvântați cu Darul Duhului Sfânt, niciodată nu se vor lepăda de Mine. Nu se vor lepăda nici de voi. Astfel, Biserica Mea va dăinui, pentru că ea nu poate să moară niciodată. Biserica este Trupul Meu pe pământ, de aceea nu poate fi niciodată distrusă. Cu toate acestea, ea va fi zdrobită, chinuită și respinsă, iar apoi lăsată în pustie să moară. În timp ce dușmanii mei vor încerca totul pentru a distruge orice fărâmă de viață rămasă, Biserica mea se va ridica din nou. Dar țineți minte, nu va muri niciodată, deși s-ar putea să pară astfel.Biserica Mea pe pământ va fi redusă ca mărime și, nu din vina ei, va deveni doar rămășița armatei Mele.Adevăratul Meu Vicar, înlăturat, va lupta să-i îndrume pe copiii lui Dumnezeu cât de bine va putea. Voi fi Eu, Isus Cristos, cel care vă voi ghida, vă voi înălța, vă voi elibera de răul care va veni forțat peste voi; un rău care va duce la un final brusc și îngrozitor pentru toți aceia care sunt de partea anticristului și a slujitorilor săi.Al vostru Isus

Imagine în linie

Fecioara Maria: Vi se vor acorda privilegii dacă primiți Trupul Fiului Meu

Vineri, 19 octombrie 2012 la ora 09:06(Mesaj primit în timpul unei apariții a Sfintei Fecioare Maria, care a durat 20 de minute, în timpul căreia a apărut o imagine a Sfintei Euharistii pe fruntea ei)Copila Mea, Ostia care a apărut pe fruntea mea este un simbol, spre a dovedi tuturor copiilor lui Dumnezeu Prezența Reală a Fiului meu în Sfânta Euharistie.Fiul meu este prezent în lume și stă alături de fiecare copil al lui Dumnezeu în fiecare zi, în speranța că ei Îi vor simți prezența.Copii, doar primind adevăratul Trup al Fiului Meu, Isus Cristos, Mântuitorul omenirii, veți fi binecuvântați cu haruri deosebite.Când Fiul Meu a murit pentru păcatele voastre, pentru ca fiecare copil a lui Dumnezeu să poată evita moartea, a lăsat în urmă o moștenire importantă.Prezența lui Cristos în Sfânta Euharistie este Reală, și când o consumați vă dă o protecție aparte. Vă aduce mai aproape, în uniune cu El.El este Pâinea Vieții. Acest Dar dat pentru voi, copii, nu trebuie niciodată contestat sau respins.Privilegiile promise celor care primesc Trupul și Sângele Lui includ salvarea de focurile Purgatoriului, dacă Împărtășania este luată în fiecare zi. În ceasul morții, Fiul meu vă va lua în brațele Sale, departe de Purgatoriu.Sfânta Liturghie, care oferă în onoarea Tatălui meu Trupul Adevărat al Fiului meu, aduce de asemenea beneficii deosebite.Cu cât participați la mai multe Liturghii zilnice, și cu cât primiți mai des Trupul și Sângele Lui Cristos în Sfânta Euharistie, cu atât mai mult veți primi imunitate de la purificarea focurilor Purgatoriului.Aceia dintre voi care neagă existența Fiului Meu în Sfânta Euharistie, își refuză lor înșiși un mare Dar. Nu veți fi condamnați pentru că ați refuzat Trupul Său în Sfânta Liturghie, dar nu veți primi harurile pe care El dorește să le reverse asupra tuturor copiilor lui Dumnezeu.Sfânta Împărtășanie pe care o primiți trebuie Consacrată în mod corespunzător. Când primiți Trupul Său, El vă va umple cu o iubire profundă și smerită care vă va întări credința și vă va aduce Viața Veșnică.Sfânta Euharistie este Darul care vă garantează Viața Veșnică. Niciodată să nu uitați asta.Fiul Meu a suferit foarte mult pentru a oferi lumii acest mare Dar, pașaportul către Rai. Nu îl refuzați. Nu vă îndoiți de generozitatea Sa. Nu subestimați Puterea Sfintei Ostii.Vă rog, spuneți această rugăciune (81) a Cruciadei de Rugăciune.Rugăciunea (81) a Cruciadei de Rugăciune: Pentru Darul Sfintei Împărtășanii„O, Cerească Ostie, umple-mi trupul cu hrana de care are nevoie. Umple-mi sufletul cu Prezența Divină a lui Isus Cristos. Dă-mi harul de a îndeplini Sfânta Voință a Lui Dumnezeu. Umple-mă cu pacea și liniștea care vin din Prezența Ta Sfântă. Nu mă lăsa niciodată să mă îndoiesc de Prezența Ta. Ajută-mă să Te accept în Trup și Suflet, iar harurile revărsate prin SfântaEuharistiesă mă ajute să proclam Slava Domnului nostru Isus Cristos. Purifică-mi inima. Deschide-mi sufletul și sfințește-mă atunci când primesc marele Dar al Sfintei Euharistii. Acordă-mi harurile și privilegiile revărsate asupra tuturor copiilor lui Dumnezeu, și dă-mi imunitate față de focurile Purgatoriului. Amin.”Copiii mei, trebuie să vă rugați pentru ca toți creștinii să accepte și să înțeleagă puterea Sfintei Euharistii. Ea este armura necesară pentru a salva sufletele tuturor copiilor mei.Acceptați-o cu demnitate și generozitate în inimi.Mama voastră Binecuvântată
Mama Salvării

Imagine în linie

423. MULȚI PAPI AU FOST PRIZONIERI ÎN SFÂNTUL SCAUN, ÎNCONJURAȚI DE GRUPURI MASONICE

Luni, 07 mai 2012 la ora 18:19Fiica Mea prea iubită, bisericilor Mele din lume le spun următoarele:Să știți că voi fi mereu de partea voastră, atâta timp cât mărturisiți Preasfântul Meu Cuvânt.Bisericii Mele Catolice îi spun: cu toate că ați cauzat durere, ca urmare a păcatelor, să știți că Eu nu vă voi părăsi niciodată, deși ați păcătuit. Dar trebuie să știți aceasta: Credința voastră în Mine nu este atât de puternică precum ar trebui să fie. Voi nu mă mai iubiți așa cum ați făcut-o odinioară.Toată averea pe care ați acumulat-o a dus la o distanțiere între Mine, Cristos Salvatorul, și copiii obișnuiți a lui Dumnezeu.Ați escaladat culmi atât de înalte încât Eu nu am mai putut ajunge până la voi pentru a vă oferi Mâna Mea spre salvarea de la putreziciunea voastră interioară.Petru al Meu, pe a cărui stâncă ați fost clădiți, v-a învățat Adevărul. Și voi ce ați făcut?Ați construit ziduri groase de piatră în jurul vostru.Aceasta a dus la o lipsă de comunicare între voi și cei cărora trebuia să le dați Trupul și Sângele Meu astfel ca sufletele lor să fie hrănite.A fost pierdut respectul cuvenit în administrarea Preasfintei Mele Euharistii, atunci când ați degradat Prezența Mea.Atunci când Conciliul Vatican II a declarat reguli noi, ele au fost introduse de către aceste forțe malefice masonice ce se aflau pe coridoarele voastre.Ei au prezentat cu viclenie noi modalități de a administra Sfânta Mea Euharistie, care sunt jignitoare pentru Mine.Învățăturile voastre așa-numite tolerante au proclamat o serie de minciuni, inclusiv refuzul de a recunoaște puterea Sfântului Arhanghel Mihail.El este ocrotitorul Bisericii împotriva lui satana. Aceste forțe aflate printre voi au știut acest lucru. De aceea au oprit toate rugăciunile care solicită ajutorul său înainte de Sfânta Liturghie.Apoi ați comis cea mai mare minciună, că nu trebuie să vă fie teamă de Iad, spunând că acest concept nu este decât o metaforă. Această minciună, acceptată de mulți copii ai lui Dumnezeu ca fiind un adevăr, a însemnat pierderea a miliarde de suflete.O, cât de mult Mă ofensați. Acelor slujitori umili și sfințiți care se află printre voi le cer să se întoarcă înapoi la Învățăturile Mele.Niciodată să nu permiteți ca bogățiile să se acumuleze în jurul vostru, crezând că acestea sunt acceptabile în Ochii Mei.Bogățiile, aurul și puterea acumulate în numele Meu vor fi căderea voastră. Nu puteți profita de Sfântul Meu Cuvânt.Ați suferit din cauza modului în care M-ați jignit.Niciodată să nu credeți că am învinuit pe mulți Sfinți Papi care s-au așezat în scaunul lui Petru. Misiunea lor a fost întotdeauna protejată.Mulți Papi au fost prizonieri în Sfântul Scaun, înconjurați de grupuri masonice care nu-L reprezintă pe Dumnezeu.Ei Îl urăsc pe Dumnezeu și au petrecut cincizeci de ani în răspândirea minciunilor despre Milostivirea lui Dumnezeu.Lucrările lor au dus la prăbușirea Bisericii Catolice.Acest lucru nu a fost un accident. Era făcut în mod deliberat și plănuit cu viclenie pentru a distruge credința Bisericii, pentru a distruge cinstirea catolicilor simpli pentru unul și singurul Dumnezeu adevărat.Pentru aceasta acum veți fi aruncați în pustie. După Papa Benedict veți fi conduși de Mine din Ceruri.O, cum M-ați făcut să plâng.Fac apel la toți slujitorii Mei sfințiți care cunosc Adevărul: ridicați-vă și urmați-Mă pe Mine, Isus al vostru, pentru a răspândi cu umilință Adevărul Învățăturilor Mele. Voi trebuie să găsiți curajul și puterea să înviați din cenușă.Mai presus de toate, respingeți minciunile care vă vor fi prezentate în scurt timp de către falsul profet.El va fuziona Biserica Catolică cu alte biserici, inclusiv biserici păgâne, pentru a deveni o urâciune – O biserică mondială fără suflet.Isus al vostru

Imagine în linie

Înainte de a fi răstignit, am luat parte la Cina aceea foarte importantă de Paști, împreună cu Apostolii Mei, în noaptea de dinaintea Morții Mele de pe Cruce.Aceasta Ultimă Cină asigură un alt dar special. Darul celebrării Sfintei Euharistii este un sacrament al iubirii, ca să vă dea un Dar unic prin care să Mă primiți cu adevărat pe Mine în timpul Sfintei Împărtășanii.Prezența Mea reală din Sfânta Euharistie, când este celebrată în cadrul Sfintei Liturghii, oferă daruri cu totul speciale celor ce se află în stare de har, celor care Mă iubesc și se cuminecă cu Mine.Prezența Mea se poate simți în așa fel încât veți fi întăriți în credință atunci când acceptați că Eu sunt prezent cu adevărat în Sfânta Euharistie.Dacă-Mi refuzați prezența din Sfânta Euharistie atunci refuzați de fapt cel mai important dar pe care vi l-am lăsat Eu ca moștenire, când am venit pe Pământ să ispășesc pentru păcatele voastre.Eu am murit ca să vă răscumpăr pe voi, iar acest fapt în sine este un uriaș cadou.Dar v-am lăsat și un cadou cu totul special prin care voi Mă puteți primi în mintea, trupul și în sufletul vostru.Acceptați Prezența Mea, și atunci sufletul vostru va ajunge mai aproape de Mine, în uniune reală cu Mine.Acceptați-Mă. Nu Mă părăsiți. Nu vă lepădați de Mine.Să credeți, fără a avea nicio îndoială în inima voastră, că Dumnezeu Tatăl v-a oferit aceste daruri din iubire.Reflectați acum asupra Adevărurilor reale ale Învățăturilor Mele.Să nu acceptați doar Răstignirea fără să acceptați de asemenea și darurile oferite la Cina cea de Taină. Dacă nu le acceptați, vă veți priva sufletul de hrana vieții.Iubitul vostru Isus, Mântuitorul Omenirii (MDM 05 aprilie 2012)

Imagine în linie

113. Revărsarea iubirii Mele abundente din timpul adorației vă întărește și vă liniștește

Duminică, 12 iunie 2011 la ora 19:00Fiica Mea iubită, harurile pe care le primesc copiii Mei în timpul Adorației Euharistice sunt foarte puternice. Primiți nu numai harurile necesare pentru a face față suferințelor vieții, ci și pe acelea prin care vi se întărește Iubirea față de Mine, Mântuitorul vostru devotat și iubitor.Iubirea pe care o revărs asupra sufletelor voastre în timpul Adorației este îmbelșugată. Sufletele trăiesc în foarte multe feluri revărsarea acestor haruri. Primul dar este cel al păcii sufletești. O veți simți imediat ce se termină timpul petrecut în Uniune cu Mine.Foarte mulți copii ai Mei își refuză această multitudine de daruri pe care le ofer la Adorație, în timpul orei pe care o petreceți în fața prezenței Mele pe Altar. Deși catolicii sunt conștienți de puterea pe care o are Euharistia, totuși mulți nu recunosc importanța timpului petrecut cu Mine în contemplație. Ei ignoră pur și simplu acest dar. Îi plictisește să fie nevoiți să petreacă cu Mine acest timp suplimentar.O, dacă ar ști ce puternici îi face aceasta! Fricile și îngrijorările lor s-ar risipi, dacă doar ar rămâne în compania Mea într-o reflecție intimă, liniștită. Dacă ar putea vedea copiii Mei lumina care le învăluie sufletele în acea Oră Sfântă specială, ar fi uluiți.Copiii Mei, în timpul acelei ore ajungeți foarte, foarte aproape de Mine. Acela este locul in care glasurile voastre, rugămințile, promisiunile voastre de iubire față de Mine – sunt auzite. Copiii mei, în acest timp primiți multe daruri minunate. Așadar, vă rog, copiii Mei, nu-Mi refuzați rugămintea de a petrece acest timp în compania Mea.Recompensele vă vor elibera de toate grijileRecompensele vă vor elibera de toate grijile, vă vor ușura inimile, conștiința și sufletul și vă vor liniști. Când Mă primiți în Euharistie, vă voi umple sufletul. Dar când veniți la Mine în Adorație vă voi învălui într-o asemenea măsură încât revărsarea Iubirii Mele Milostive vă va îndestula în cuget, în trup și în suflet. Veți simți o putere ce vă va da o încredere liniștită, ce va fi greu de ignorat.Acum veniți la Mine, Copiii Mei, am nevoie de compania voastră. Am nevoie să vorbiți cu mine atunci când Prezența Mea Divină este cea mai puternică (Adorația Euharistică). Vă iubesc și doresc să revărs asupra voastră toate harurile Mele, pentru ca sufletele voastre să pătrundă în Inima Mea Sfântă.Iubitul vostru Mântuitor, Isus Cristos

Imagine în linie

SPUNE-LE CĂ ÎI IUBESC, DAR VREAU SĂ VORBEASCĂ CU MINE

Marți, 31 mai 2011 la ora 10:00Fiica Mea iubită, aceasta a fost pentru tine o călătorie extraordinară, într-un timp așa de scurt. Îmi dau seama că ești obosită acum. Viteza cu care ai primit aceste mesaje și cu care au fost apoi publicate în atât de multe limbi îți arată urgența pe care ele o reprezintă. Acest fapt îți arată și cum funcționează îndrumarea divină, într-o formă perfectă.Aceste Mesaje, pline de învățăturile Mele, sunt comunicate pentru a vă explica importanța de a avea grijă de sufletul vostru în această viață, când încă puteți. Când citesc aceste Mesaje, mulți oameni, mai ales cei cu credință slabă în Dumnezeu Tatăl Veșnic, vor fi tulburați de ele. Mulți se vor converti. Unii vor fi îngrijorați pentru viitorul lor pe pământ, pentru cel al familiei și al prietenilor lor.Dacă mai întâi își vor deschide mintea în fața faptului că Dumnezeu există cu adevărat, atunci vor fi pregătiți pentru pasul următor. Atunci vor începe să se întrebe de ce are loc o astfel de comunicare, de ce Isus Cristos, unicul Fiu al Lui Dumnezeu Tatăl Veșnic face un asemenea pas extraordinar – și vor ajunge la concluzia evidentă. Este datorită faptului că Eu vă iubesc pe fiecare dintre voi și vreau să vă salvez pe toți. Vreau să vă mângâi pe toți și trebuie să întreprind măsuri extraordinare ca să vă aduc mai aproape de Inima Mea Sfântă.Vreau să vă ating inimile, astfel încât o scânteie să se aprindă în sufletele voastre. Nu aveți de ce să vă temeți în această lume, dacă vă încredeți în Mine cu totul. Am planuri minunate pentru voi toți, cei care vreți să ajungeți mai aproape de Inima Mea Sacră. Vă așteaptă daruri extraordinare. Nu vă temeți de frământările din lume, pentru că Eu îi voi apăra pe toți cei care cred în Mine și voi avea grijă de nevoile lor. Aveți încredere în Mine, Regele Omenirii, trimis încă o dată ca să vă salveze de întunericul veșnic.Întoarceți-vă la Mine ca niște copii nevinovați.Nu trebuie să învățați rugăciuni dacă sunteți neștiutori. Da, rugăciunile sunt foarte utile, însă tot ce vă cer este să vorbiți cu Mine, în modul normal în care ați vorbi cu un prieten. Liniștiți-vă și încredeți-vă în Mine. Cereți-Mi ajutorul. Milostivirea Mea este deplină și gata să se reverse, așteptând să vă cuprindă pe toți. O, de ați cunoaște Compasiunea pe care o am pentru fiecare dintre voi, cei de pe Pământ. Chiar pentru păcătoși. Copiii Mei rămân copiii Mei, chiar și atunci când păcatul le pătează sufletele. Detest păcatul, dar îl iubesc pe păcătos.Atât de mulți dintre voi se tem să ceară regulat iertare. Nu trebuie să vă îngrijorați. Niciodată. Dacă vă va părea sincer rău, veți fi iertați. Păcatul, copiii Mei, va fi o problemă permanentă. Chiar și cei mai evlavioși credincioși ai Mei păcătuiesc și iar păcătuiesc, în repetate rânduri. Este un adevăr. Imediat ce satana a fost eliberat, s-a răspândit și păcatul. Multora le este prea rușine să vină la Mine. După ce s-au purtat urât, ei își pleacă capul și închid ochii. Prea mândri și stânjeniți, ei își continuă drumul ca și cum totul va fi uitat.Ceea ce ei nu înțeleg este că întunericul atrage după el întuneric. Deci, dacă ați păcătuit o dată, este mult mai ușor să păcătuiți din nou. Prin faptul că vă blocați conștiința, vă învârtiți într-un cerc vicios. Apoi păcătosul va căuta orice scuză pentru a justifica greșeala comisă. Va continua să cadă, din ce în ce în ce mai jos, în spirală. Aceasta, pentru că nu știe cum trebuie să-și ceară iertare. Deoarece nu a înțeles importanța smereniei, i se pare imposibil să se întoarcă la Mine.Știți, nu este complicat să-Mi cereți iertare. Nu vă temeți niciodată de Mine. Eu vă aștept pe fiecare dintre voi, cei care aveți curajul să vă condamnați păcatele. Dacă vă veți face o obișnuință din asta, atunci veți avea parte de daruri deosebite. După ce vă recunoașteți păcatele, veți ajunge în stare de har. Când vă veți împărtăși cu Sfânta Euharistie, veți simți o energie debordantă, care vă va surprinde. Atunci, și numai atunci, veți găsi adevărata pace.Nimic nu vă va mai neliniști. Veți fi mai puternici, nu doar în suflet – mintea vă va fi mai calmă și mai controlată. Veți înfrunta viața altfel, mai pozitiv. Cine nu ar dori o asemenea viață? În această perioadă tristă a lumii întoarceți-vă la Mine, copiii Mei. Permiteți-Mi să vă arăt fericirea de care veți avea parte dacă vă reîntoarceți la Mine.Gândiți-vă că Mi-am dat viața pentru voi. Iubirea Mea nu cunoaște margini. Voi răspunde chemărilor voastre. Tot ce trebuie să faceți este să vă rugați Mie.Al vostru drag si iubitor Mântuitor, Isus Cristos

Imagine în linie

Comentarii închise la Sfanta Euharistie, mesaje MDM

Din categoria Informatii

Vaticanul deschide oficial dezbaterea asupra preoților căsătoriți în zona Amazonului

De NICOLE WINFIELD

Vaticanul a deschis, luni, în mod oficial, dezbaterea pentru a permite bărbaților căsătoriți să fie hirotoniți ca preoți în părțile îndepărtate ale Amazonului, unde preoții sunt atât de puțini încât, timp de săptămâni sau luni întregi, catolicii nu au posibilitatea de a participa la Liturghie.Solicitarea de studiere a propunerii a fost cuprinsă în documentul de lucru, lansat luni, pentru întâlnirea din octombrie a episcopilor sud-americani cu privire la Amazon.Documentul, pregătit de Vatican pe baza contribuțiilor din regiune, afirmă că celibatul este un dar pentru Biserica Catolică. Dar sugerează oficialilor să studieze „posibilitatea de hirotonire preoțească pentru bărbații mai în vârstă, de preferință autohtoni, respectați și acceptați de comunitățile lor, chiar dacă ei au familii stabile, pentru cele mai îndepărtate zone din regiune”.Ideea hirotonirii așa-numiților „viri probati” – bărbați căsătoriți având o virtute dovedită – există de zeci de ani cu intenția de a face față deficitului de preoți și a declinului în vocații. Dar aceasta a revenit în actualitate sub papa Francisc, primul papă din istoria Americii Latine, datorită familiarității sale cu problemele existente în biserica din Amazon.Întâlnirea din 6-27 octombrie, privind necesitățile sacramentale și de mediu ale Amazonului, va atrage episcopi din Bolivia, Brazilia, Columbia, Ecuador, Guyana Franceză, Guyana, Peru, Surinam și Venezuela.Episcopii bisericii au solicitat mult timp bisericii să ia în considerare hirotonirea viri probati, pentru a sluji în părțile îndepărtate ale Amazonului, unde, potrivit unor estimări, există un preot pentru fiecare 10.000 de catolici. …Susținătorii relaxării regulii celibatului spun că mai mulți bărbați ar lua în calcul vocația preoției dacă s-ar putea căsători iar asta ar fi o îndreptare sigură a declinului numărului de preoți la nivel global.Oponenții ideii spun că relaxarea regulii celibatului pentru Amazon va contribui, cu siguranță, la solicitarea ca acesta să fie relaxată și în alte părți ale lumii. Bărbații căsătoriți pot fi hirotoniți, deja, în biserica catolică de rit răsăritean iar bărbații căsătoriți care se convertesc din bisericile protestante pot fi preoți catolici. Pe lângă hirotonirea bărbaților căsătoriți, documentul de lucru a cerut sinodului să identifice „tipul de slujire oficială care poate fi conferită femeilor”.Se spune că femeile, care au deja roluri importante în comunitățile indigene, trebuie să aibă garantate funcțiii de conducere. Dar nu s-a mai recomandat dezbaterea legată de posibilitatea hirotonirii ca diaconi a femeilor. …În general, se așteaptă ca episcopii sinodului să dezbată o serie de măsuri menite unei mai bune slujiri a comunităților indigene și imigrante din Amazon, în mijlocul fenomenului de despădurire și exploatare forestieră, și în competiția pentru suflete a bisericilor penticostale care sunt mai prezente în regiune cu lideri locali și indigeni …Se vrea o biserică cu o față mai indigenă, cu cântece locale, dans, costume și Biblia traduse în diferite limbi. Ceea ce e necesar, a spus unul dintre organizatori, Monsignor Fabio Fabene, este recuperarea, în esență, a aspectelor bisericii primitive creștine.
Autorul ”documentului de lucru” este un episcop brazilian de origine austriacă, Erwin Kräutler, de orientare radical modernistă, susținător al preoților căsătoriți și al dreptului la hirotonire al femeilor. El este și autorul în parte al enciclicii lui Bergoglio, Laudato Si.

Comentarii închise la Vaticanul deschide oficial dezbaterea asupra preoților căsătoriți în zona Amazonului

Din categoria Informatii

Despre celibat

Burke: „Nu e corectă” eliminarea celibatului sub pretextul regiunii Amazoniene

Nu este „corect” să pretindem că Sinodul Amazonian tratează celibatul clerical „numai pentru această regiune”, a declarat cardinalul Raymond Burke pentru LifeSiteNews.com (20 iunie).
Abolirea celibatului pentru această regiune va afecta întreaga Biserică. El a adăugat: „Episcopii Germaniei vor cere aceeași relaxare în privința acestui subiect.”
Burke a subliniat că celibatul este de origine apostolică și că nu este corect ca Sinodul să pună la îndoială, în vreun fel, celibatul.
”Slujitorilor Mei sfințiți le spun următoarele … Nu uitați că pentru Mine ați depus sfintele jurăminte.” (MDM 24 aprilie 2012)
https://gloria.tv/article/876bEzmNFqobDkD3c4dn1xEFk
Iată o viziune a Sfintei Brigita de Suedia, legat de papa care ar îndrăzni să desființeze celibatul preoțesc.
Viziunea Sfintei Brigita: Papa, care ridică celibatul, va merge în iad

Fecioara i-a explicat Sf Brigita de Suedia că un papă care ar permite preoților să se căsătorească ar merge în iad. 
Maria către vizionară:
„Dar acum îți voi spune voia lui Dumnezeu în această chestiune ……
Să cunoașteți și acest lucru: dacă un papa le-ar da preoților permisiunea de a încheia o căsătorie carnală, Dumnezeu îl va condamna la o sentință la fel de mare, într-o manieră spirituală, ca cea pe care legea o aplică în mod corect, trupește, unui om care a păcătuit atât de grav încât trebuie să i se scoată ochii, iar limba și buzele, nasul și urechile să-i fie tăiate, mâinile și picioarele amputate, tot sângele corpului său vărsat ca să fie complet rece și, în cele din urmă, întregul său corp fără sânge aruncat afară, devorat de câini și de alte animale sălbatice. Asemenea lucruri s-ar întâmpla cu adevărat, într-o manieră spirituală, acelui papă care s-ar opune hotărârii și voinței lui Dumnezeu, menționate mai sus, și să recunoască preoților o astfel de permisiune de a încheia căsătoria.
Căci același papă ar fi total lipsit de Dumnezeu în vederea sa spirituală și în auzul său, în cuvintele și faptele lui spirituale. Toată înțelepciunea lui spirituală ar fi complet rece; și, în sfârșit, după moartea sa, sufletul său va fi aruncat afară pentru a fi torturat veșnic în iad, pentru ca acolo să poată deveni mâncarea demonilor, veșnic și fără sfârșit”.
https://gloria.tv/article/PRV2YJx1AKsU1dKu88KDWnLmf

pentru cei interesati de subiect iata un articol cu multe date și nume de papi care declarau celibatul ca obligatoriu (inclusiv in biserica rasariteana).
”Sfântul Epifanie din Salamis (m. 403) a declarat: „Sfânta Biserică respectă demnitatea preoției până într-acolo încât ea nu admite diaconatului, preoției sau episcopatului, nici măcar subdeaconatului, pe oricine trăiește în continuare în căsătorie și procrează. Biserica îl acceptă doar pe cel care, dacă este căsătorit, renunță la soția sa sau a pierdut-o prin moarte, mai ales în acele locuri în care sunt strict respectate canoanele bisericești”.”
Sfântul Epifanie a fost un scriitor creștin din secolul al IV-lea, episcop de Salamina, în Cipru. răznuirea sa în Biserica Ortodoxă se face pe 12 mai.

https://www.catholiceducation.org/…/celibacy-in-the…

Iată ce zic Ortodocșii:
Celibatul este practica potrivit căreia membrii clerului sau monahii, bărbați sau femei se abțin de la căsătorie și de la orice fel de relații sau activitate sexuală.
La Sinodul (Conciliul) de la Elvira (cca. 305-306 d. Hr.), înSpania a fost emis cel mai vechi canon cunoscut prin care se cerea tuturor membrilor clerului să își asume celibatul (canonul 33). Treptat, practica, devenită obligatorie, s-a extins în întreaga Biserică Occidentală, însă nu s-a impus niciodată în Răsăritul creștin.
În Biserica Ortodoxă, episcopii și monahii sunt obligați să respecte votul curăției și să trăiască în celibat. Preoții și diaconii sunt de obicei căsătoriți. Candidații la preoție și diaconie trebuie să se căsătorească însă înainte de intrarea în ordinele mari ale clerului, adică înainte de hirotonia întru diacon. [1] Dacă nu sunt căsătoriți până atunci, sunt ținuți să respecte rânduiala celibatului întreaga viață.[2]
Clericii se pot căsători o singură dată; în situația în care rămân văduvi sau din motive întemeiate se desface căsătoria, aceștia sunt ținuți să trăiască în curăție.
Alegerea celibatului este însă una liberă, pe baza vocației proprii, și nu este considerată o alegere legitimă atunci când cel care optează pentru celibat face acest lucru pentru că ar disprețui căsătoria. [3]
Regula celibatului episcopilor este stabilită prin canoanele Sinodului al VI-lea Ecumenic. [4] Aceștia trebuiau să fie necăsătoriți, însă puteau fi aleși și dintre văduvi sau dintre cei căsătoriți, dacă soția accepta despărțirea și se retrăgea la mănăstire.
https://ro.orthodoxwiki.org/Celibat
Sf. Ioan Chrysostom (sf. Ioan Gură de Aur), 392 d.C.: “Că fecioria este bună, sunt de acord. Dar că este chiar mai bună decât căsătoria, aceasta mărturisesc. Iar dacă este de dorit, voi adăuga că este mai bună decât căsătoria la fel de mult cum Raiul este mai bun decât Pământul, la fel de mult cum îngerii sunt mai buni decât oamenii.” (The Faith of the Early Fathers, Vol. 2: 1116)

Sf. Chiril din Ierusalim, 350 d.C.: “În timp ce menţii castitatea perfectă, nu te umfla cu mândrie, în slavă deşartă, împotriva celor care urmează o cale mai modestă în căsătorie… Dacă tu deţii aur, nu îl privi cu dispreţ pe cel care are argint.” (The Faith of the Early Fathers, Vol. 1: 818c)
Biserica Greco-Catolică a luat naștere în Transilvania abia la sfârșitul secolului 17 prin unirea cu Biserica Romano-Catolică a unei părți a românilor ortodocși” (spun istoricii)…. 
Cu mult timp inainte Papa Siriciu a scris două decretale cu privire la celibatul clerului datate pe 10 februarie 385 care explicau originea apostolică a celibatului. 
Celibatul a fost printre chestiunile care au iscat marea schisma.

Papa Pius al IV-lea, Conciliul Tridentin, Ses. 14, 11 Noiembrie 1563, despre căsătorie: “Dacă cineva spune că starea de căsătorie trebuie preferată la starea de virginitate sau celibat, şi că nu este mai bine sau mai fericit să se rămână în virginitate sau celibat decât a te uni în căsătorie (cf. Mat. 19:11; 1 Cor. 7:25): să fie anatema.” (Denz. 980)În Biblie: Matei 19 Despre celibat

10 Discipolii i-au zis: „Dacă aşa este situaţia cu bărbatul şi femeia, este mai bine să nu se căsătorească”. 11 Dar el (Isus) le-a zis: „Nu toţi înţeleg cuvântul acesta, ci numai aceia cărora le-a fost dat. 12 Există eunuci care s-au născut astfel din sânul mamei lor; există eunuci care au fost făcuţi

[astfel]

de oameni şi există eunuci care s-au făcut ei înşişi astfel pentru împărăţia cerurilor. Cine poate înţelege, să înţeleagă!”.

Scrisoarea întâi a sf. apostol Paul către Corinténi

III. RĂSPUNSURI LA PROBLEMELE CORINTÉNILOR

CĂSĂTORIA ŞI CELIBATUL

Căsătoria şi datoriile celor căsătoriţi

1 Referitor la cele ce mi le-aţi scris, este bine ca omul să nu se atingă de femeie. 2 Totuşi, pentru a evita desfrânările, fiecare [soț] să-şi aibă soţia lui şi fiecare [soție] să-şi aibă soțul ei! 3 Soțul să-şi împlinească datoria faţă de soţie, la fel şi soţia faţă de soț. 4 Soția nu este stăpână pe propriul trup, ci soțul; la fel, nici soțul nu este stăpân pe propriul trup, ci soția. 5 Să nu vă lipsiţi unul de celălalt decât cu consimţământ, pentru un anumit timp, ca să vă dedicaţi rugăciunii şi iarăşi să fiţi împreună, ca să nu vă ispitească Satana din cauza nestăpânirii voastre. 6 Vă spun lucrul acesta ca o îngăduinţă, nu ca o poruncă. 7 Eu aş vrea ca toţi oamenii să fie ca mine, însă fiecare îşi are carisma proprie de la Dumnezeu, unul într-un fel, altul în alt fel.

8 Celor necăsătoriţi şi văduvelor le spun că este bine pentru ei dacă rămân ca mine. 9 Dar dacă nu se pot stăpâni, să se căsătorească, pentru că este mai bine să se căsătorească decât să ardă.

10 Celor căsătoriţi le poruncesc, nu eu, ci Domnul: soția să nu se despartă de soț! 11 Dar dacă se desparte, să rămână necăsătorită sau să se împace cu soțul, iar soțul să nu-şi lase soţia!

12 Celorlalţi le spun eu, nu Domnul: dacă un frate are o soţie necreştină şi ea consimte să locuiască cu el, să nu o lase! 13 Iar dacă o femeie are un soț necreştin şi acesta consimte să locuiască cu ea, să nu-şi lase soțul, 14 căci soțul necreştin este sfinţit prin soție, iar soția necreştină este sfinţită prin frate; altfel, copiii voştri ar fi necuraţi, însă ei sunt sfinţi. 15 Dar dacă cel necreştin vrea să se despartă, să se despartă: în cazuri de acestea, fratele sau sora nu sunt legaţi. Dumnezeu v-a chemat la pace. 16 Căci cum [poţi să] ştii, tu, soție, dacă îţi vei mântui soțul? Sau cum poţi şti, tu, soțule, dacă îţi vei mântui soţia?

17 În afară de aceste cazuri, să umble fiecare aşa cum i-a dat Domnul, aşa cum l-a chemat Dumnezeu pe fiecare! Astfel stabilesc eu în toate Bisericile. 18 Cine a fost chemat pe când era circumcis să rămână aşa; cine a fost chemat pe când era necircumcis să nu se circumcidă! 19 Nici circumcízia nu înseamnă nimic şi nici necircumcízia nu înseamnă nimic, ci numai observarea poruncilor lui Dumnezeu. 20 Fiecare să rămână în starea în care era când a fost chemat! 21 Erai sclav când ai fost chemat? Nu te îngrijora! Dar dacă poţi să devii liber, mai degrabă profită, 22 căci sclavul chemat în Domnul este libertul Domnului, la fel cum cel liber care este chemat este sclavul Domnului. 23 Voi aţi fost cumpăraţi cu un preţ mare. Nu deveniţi sclavii oamenilor! 24 Fraţilor, fiecare să rămână înaintea lui Dumnezeu în starea în care era când a fost chemat!

Starea de celibat

25 Cât despre fecioare, nu am nicio poruncă de la Domnul, însă le dau un sfat, ca unul care am primit de la Domnul [harul] de a fi vrednic de crezare. 26 Eu cred că este bine, din cauza dificultăţii [timpului] de faţă, e bine ca omul să fie aşa: 27 eşti legat de femeie, nu căuta să te desparţi; nu eşti legat de femeie, nu căuta femeie! 28 Totuşi, dacă te căsătoreşti, nu păcătuieşti. Iar dacă o fecioară se căsătoreşte, nu păcătuieşte. Dar aceştia vor avea suferinţe în trupul lor. Eu însă vreau să vă cruţ.

29 Fraţilor, eu vă spun aceasta: timpul s-a scurtat. În rest, cei care au femeie să fie ca şi cum nu ar avea, 30 cei care plâng ca şi cum nu ar plânge, cei care se bucură, ca şi cum nu s-ar bucura, cei care cumpără, ca şi cum nu ar poseda, 31 cei care se folosesc de lumea aceasta, ca şi cum nu s-ar folosi! Căci figura acestei lumi trece.

32 Eu aş vrea ca voi să fiţi fără griji. Cel care este necăsătorit se îngrijeşte de cele ale Domnului, cum să-i placă Domnului, 33 însă cel care este căsătorit se îngrijeşte de cele ale lumii, cum să-i placă soţiei, 34 şi este împărţit. Tot aşa şi femeia necăsătorită, tot aşa şi fecioara se îngrijeşte de cele ale Domnului, ca să fie sfântă în trup şi în duh, însă cea căsătorită se îngrijeşte de cele ale lumii, cum să-i placă bărbatului. 35 Aceasta o spun spre avantajul vostru, nu ca să vă întind o cursă, ci pentru ceea ce este vrednic de cinste şi conduce la Domnul, fără abatere.

36 Dacă cineva crede că este o ruşine dacă fecioara lui trece de floarea vârstei, şi aşa trebuie să fie, să facă ceea ce vrea. Nu păcătuieşte. Ei să se căsătorească! 37 Dar dacă cineva a hotărât în inima lui, cu tărie, fără să fie constrâns şi are putere asupra propriei voinţe şi a judecat astfel în inima sa, să o păstreze fecioară, va face bine. 38 Aşa încât cel care îşi dă în căsătorie fecioara sa face bine, iar cel care nu o dă în căsătorie va face şi mai bine.

39 O femeie este legată cât timp îi trăieşte bărbatul. Dar dacă îi moare bărbatul, este liberă să se căsătorească cu cine vrea, numai în Domnul. 40 Însă, după părerea mea, ar fi mai fericită dacă ar rămâne aşa. Cred că am şi eu Duhul lui Dumnezeu.

Comentarii închise la Despre celibat

Din categoria Informatii